Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...
Zobacz więcej ofert pracy

Tube Solution Manager

Balans Poland Sp. z o.o.
Dąbrowa Górnicza
praca stacjonarna
2195 dni temu

Temporary Employment Agency Balans Poland Sp. z o.o. (Certificate 5177) for our client we are looking for people to work for the position:

Tube Solution Manager
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza


Tasks:
  • search for new business opportunities,
  • development of existing business relations,
  • managing Project demanding high technical expertise,
  • complex and targeted development of the market segment and customer structure,
  • processing of technical customer requirements and presenting the complex solution in cooperation with other company departments,
  • technical consulting to other company departments,
  • over all responsibility for managing customer projects,
  • supplier relationship development and suport,
  • customer cost optimalization projects implementation.
Qualification:
  • higher education/University Degree (technical sphere, mechanical engineering, material development or other related),
  • professional experience in managing project demanding high technical capacity,
  • advanced communication and negotiation skills,
  • experience in technical purchase and sales is a must,
  • Project Managment ISO/TS 16949 knowledge is an advantage,
  • responsibility, organizational capability,
  • team work,
  • advanced knowledge of MS Office,
  • SAP knowledge is inevitable,
  • English upper intermediate,
  • willingness to travel,
  • proactive approch in communication with in the company departments.
Our offer:
  • employment directly with ourclients with anestablished market position,
  • employment contract,
  • position in anfriendly, open minded team working in an international company,
  • earnings with in the limits of 75000 85000 per year,
  • basic work tools: a telephone and a business laptop.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej aplikacji, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016r., poz.922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...