Wizytator

Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
Gorzów Wielkopolski
praca stacjonarna
8 godz. temu
Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Wizytator
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 158367

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
  • Zadania wykonywane w siedzibie urzędu i poza siedzibą, najczęściej w szkole lub placówce oświatowej.
  • Częste wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. 

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Stanowisko pracy usytuowane jest na IV piętrze.
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, stanowisko pracy odpowiednio wyposażone i dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.

Zakres zadań

  • realizuje planowe działania zgodnie z podstawowymi kierunkami polityki oświatowej państwa w zakresie nadzoru pedagogicznego ustalanymi przez Ministra Edukacji na każdy rok
  • przeprowadza kontrole w ramach nadzoru pedagogicznego nad lubuskimi jednostkami systemu oświaty
  • wspomaga lubuskie jednostki systemu oświaty w ramach nadzoru pedagogicznego
  • opiniuje arkusze organizacji jednostek systemu oświaty w zakresie ich zgodności z przepisami, przedstawiane przez organy prowadzące jednostki systemu oświaty przed ich zatwierdzeniem
  • przeprowadza kontrole wypoczynku dzieci i młodzieży
  • dokonuje oceny pracy dyrektora jednostki systemu oświaty, nauczyciela, któremu czasowo powierzono pełnienie obowiązków dyrektora, oraz nauczyciela pełniącego w zastępstwie obowiązki dyrektora przez okres co najmniej 6 miesięcy, w porozumieniu z organem prowadzącym jednostkę systemu oświaty
  • rozpatruje odwołania od ustalonych ocen pracy nauczycieli oraz wniosków o ponowne ustalenie oceny pracy dyrektorów jednostek systemu oświaty, nauczycieli, którym czasowo powierzono pełnienie obowiązków dyrektora, oraz nauczycieli pełniących w zastępstwie obowiązki dyrektora przez okres co najmniej 6 miesięcy
  • bierze udział w pracach komisji konkursowych wyłaniających kandydatów na dyrektorów jednostek systemu oświaty

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Status nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego lub nauczyciela akademickiego.
  • W przypadku nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego: ukończenie studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, oraz posiadanie:
    a) ukończonych formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub
    b) co najmniej dwuletniego stażu pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub
    c) co najmniej dwuletniego stażu pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek,
  • W przypadku nauczyciela akademickiego: posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy Karta Nauczyciela
  • znajomość ustawy o systemie oświaty
  • znajomość ustawy Prawo oświatowe
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego
  • znajomość regulaminu organizacyjnego Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
  • umiejętność pracy w zespole

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych dnia 1 sierpnia 1972 r. i później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Potwierdzenie aktualnego zatrudnienia, gdy kandydat pozostaje w zatrudnieniu

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-14 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Jagiellończyka 10
66-400 Gorzów Wielkopolski

z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisku wizytator w Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Kontroler Jakości Spoin VT2 / Spawalnik (k/m)

    Jww Invest S. A.   lubuskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / senior / ekspert / pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Twoje zadania: Weryfikacja poprawności wykonania spoin zgodnie z normami jakościowymi, Sporządzanie protokołów, raportów oraz pełnej dokumentacji spawalniczej, Nadzór nad oznaczeniem i zgodnością materiałów spawalniczych, Kontrola przestrzegania procedur technologicznych przez zespół...
  • Tajemniczy Klient

    Audyt   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o dzieło / o pracę tymczasową / na zastępstwo / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa   300 - 800 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Jaki jest przebieg i cel audytu? Realizacja badania odbywa się na stronach bankowych. Twoim celem będzie ocena jakości obsługi klienta, przyjazności strony internetowej oraz zweryfikowanie stopnia trudności procesu zakładania kont dedykowanych do badania. Konta, które otworzysz na potrzeby...
  • Kontroler Jakości na budowie VT2 / Spawalnik (branża energetyczna) (k/m)

    Jww Invest S. A.   lubuskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / senior / ekspert / pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: sporządzanie raportów oraz uzupełnianie dzienników spawania, kontrola jakości i ocena wykonanych spoin, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania elementów do spawania, sporządzanie protokołów, nadzór nad oznaczeniem materiałów), nadzór nad...
  • Kontroler Jakości / Spawalnik (k/m)

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie     za 3 dni wygasa
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Ostrołęka
    specjalista mid / senior / ekspert / pracownik fizyczny  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 dni
    Kontrola wizualna spoin (VT2), ocena jakości wykonanych prac spawalniczych, Wypełnianie dzienników spawania i sporządzanie raportów technicznych, Zlecanie i koordynacja badań nieniszczących zgodnie z obowiązującymi normami, Weryfikacja oznaczeń materiałowych oraz zgodności z...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Inwentaryzacji

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Organizacja i przeprowadzanie spisów z natury majątku trwałego, obrotowego oraz środków pieniężnych. Ocena stanu i zabezpieczenia inwentaryzowanych składników. Prowadzenie dokumentacji i rozliczanie inwentaryzacji w placówkach. Wykonywanie audytów metodą „5S”. Współpraca z jednostkami ewidencyjnymi.
  • Starsza Specjalistka / Straszy Specjalista ds. Badań i Analiz Przesyłek

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Prowadzenie analiz i badań jakości usług międzynarodowych; Przygotowanie raportów i prezentacja wyników; Współpraca z zagranicznymi partnerami i zespołami regionalnymi; Monitorowanie terminowości i skuteczności działań; Proponowanie działań naprawczych na podstawie zebranych danych;
  • Kontroler Jakości Dostaw (m/k/x)​

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Grójec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoja praca będzie polegała na: fizycznej kontroli zgodności jakości produktów świeżych z normami handlowymi; współpracy z dostawcami, działem zamówień, transportu, i operatorem logistycznym, itd.; ocenie prawidłowości znakowania produktów; prowadzeniu statystyk jakości, raportowaniu...
  • Specjalista ds. Inwentaryzacji

    Klient portalu Praca.pl   Gdynia, ul. 10 lutego 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Organizacja i przeprowadzanie spisów z natury majątku trwałego, obrotowego oraz środków pieniężnych na Mazowszu. Ocena stanu i zabezpieczenia inwentaryzowanych składników. Prowadzenie dokumentacji i rozliczanie inwentaryzacji w placówkach. Wykonywanie audytów metodą „5S”....
  • Młodszy Specjalista ds. Kontroli Abonamentów

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Tworzenie planu kontroli rejestracji odbiorników RTV; Przeprowadzanie wizyt kontrolnych w terenie zgodnie z przepisami; Weryfikacja danych abonentów i niezbędnych zgłoszeń; Sporządzanie dokumentacji pokontrolnej;
  • Młodszy Specjalista ds. Jakości

    KGL S.A.   Rzakta    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 9 000 zł brutto/mies.
    3 godz.
    Twój zakres obowiązków badanie jakości i zgodności surowców, półproduktów oraz wyrobów gotowych przy użyciu sprzętu kontrolno-pomiarowego; nadzór nad dokumentacją jakościową; wewnątrzzakładowe badania z wykorzystaniem sprzętu laboratoryjnego;