Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego lub państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego Państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, 3) brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) wykształcenie wyższe. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów w zakresie zadań wykonywanych na stanowisku pracy, m.in. ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych, rozporządzenie w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawa o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, rozporządzenie w sprawie klasyfikacji środków trwałych, ustawa o samorządzie gminnym, 2) staż pracy 2 lata, w tym co najmniej rok pracy w administracji publicznej w komórkach organizacyjnych finansowo-księgowych, 3) umiejętność opracowywania dokumentów urzędowych, 4) umiejętność sprawnej organizacji pracy, 5) biegła znajomość obsługi komputera (pozwalająca na pracę w programach dziedzinowych i pakiecie biurowym), 6) biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax, skaner itp.), 7) komunikatywność, 8) dyspozycyjność, 9) samodzielność, 10) odpowiedzialność, 11) umiejętność pracy w zespole Warunki pracy: 1) miejsce pracy: Urząd Gminy Trzebownisko 2) wymiar czasu pracy: pełny etat 3) stanowisko: referent 4) rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, na czas określony do 6 miesięcy, przy czym dalsze zatrudnienie uzależnione jest od odbycia służby przygotowawczej i zdania egzaminu z wynikiem pozytywnym.
Trzebownisko
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
36-001 Trzebownisko 976, powiat: rzeszowski, woj: podkarpackie
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Wymagane dokumenty:
https://bip.trzebownisko.pl/30579,30580/30580/art47139.html 6. Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wraz z kserokopią świadectw pracy, a w przypadku trwania zatrudnienia, dokumentu poświadczającego zatrudnienie, 4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, 5) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, 7) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (zwłaszcza w zakresie dotyczącym zadań wykonywanych na tym stanowisku oraz obsługi komputera i sprzętu biurowego). Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy Trzebownisko (parter), w Kancelarii Ogólnej Urzędu Gminy Trzebownisko - pok. nr 7 lub pocztą na adres: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 -001 Trzebownisko Nr 976 (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji majątku trwałego i księgowości budżetowej. 7. Termin składania dokumentów: do 12 grudnia 2025 r. do godz. 1430. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni listownie lub pocztą elektroniczną. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy, niezwłocznie po przeprowadzeniu naboru. Z regulaminem naboru można zapoznać się w Urzędzie Gminy, pok. Nr 22. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 17 77 13 700 lub 17 77 13 709. 8. Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) zwanego dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Trzebownisko, z siedzibą w Trzebownisku, 36-001 Trzebownisko 976. 2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: daneosobowe@trzebownisko.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c) RODO to jest na podstawie art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz w związku z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie Pani/Pana zgody w zakresie danych nie objętych zakresem ww. ustaw. 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na wybrane stanowisko pracy. 5. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, w szczególności Pani/Pana imię i nazwisko, w przypadku spełnienia kryteriów formalnych naboru, stanowią informację publiczną i mogą być udostępniane w trybie przewidzianym ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 6. Dane osobowe wybranego kandydata (imię, nazwisko i adres zamieszkania), mogą być umieszczane w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu Gminy Trzebownisko oraz Biuletynie Informacji Publicznej. 7. Pani/Pana dane osobowe, będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia naboru/konkursu/rekrutacji. Dane osobowe nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów (imię, nazwisko i adres zamieszkania), będą przetwarzane po zakończeniu naboru w celach sprawozdawczych, oraz archiwizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. 8. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu. 9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych, które Pana/Pani dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych (w przypadkach kiedy wynika to z rozdziału III RODO). 11. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 12. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie