- Telefoniczna obsługa Klientów;
- Umawianie Pacjentów na zabiegi rehabilitacyjne;
- Informowanie o usługach i cenniku.
- Wykształcenie średnie lub wyższe (lub osoby w trakcie studiów zaocznych);
- Preferowane doświadczenie w obsłudze Klienta;
- Biegłość w obsłudze komputera;
- Dobra dykcja i miły ton głos;
- Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres;
- Gotowość pracy w systemie zmianowym (Call Center czynne jest pn-pt 7:30-19:30);
- Znajomość angielskiego - jako atut;
- Punktualność.
- Możliwość pracy w firmie będącej liderem w branży;
- Elastyczne godziny pracy;
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie, po okresie próbnym możliwość podjęcia współpracy na podstawie umowy o pracę;
- Szeroki wachlarz szkoleń produktowych i sprzedażowych przygotowujący i podnoszący efektywność w pracy;
- Możliwości rozwoju zawodowego w Departamencie Obsługi Klienta;
- Wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system premiowy;
- Udział w projektach i konkursach prozdrowotnych, promujących zdrowy styl życia;
- Miłą i przyjazną atmosferę pracy w energicznym oraz ambitnym zespole w gronie uśmiechniętych ludzi.
Poznaj
LUX MED Sp. z o.o.
LUX MED
Jesteśmy największą prywatną grupą medyczną w Polsce, opiekujemy się 2 500 000 Pacjentów i zatrudniamy już ponad 17 500 specjalistów różnych dziedzin. Od niemal 30 lat stale się rozwijamy, otwierając kolejne centra medyczne, a także uruchamiamy nowe linie biznesowe. Pomagamy w dłuższym, zdrowszym i szczęśliwszym życiu oraz czynimy świat lepszym. Troszczymy się o naszych Pacjentów, zapewniając im kompleksową opiekę medyczną oraz dbając o profilaktykę i ekologię. Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Bupa, która od ponad 70 lat świadczy usługi medyczne i ubezpieczeniowe na całym świecie. Dołączając do nas zyskujesz możliwość rozwoju w największej i najszybciej rozwijającej się firmie ochrony zdrowia w Polsce.