O nas:
Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.
Oddział Cloud Infrastructure Services jest jednym z największych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. Od momentu otwarcia go w Krakowie w 2004 roku, centrum osiągnęło wielki sukces i intensywnie się rozwija. W 2006 roku otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.
Major Incident Manager/ Specjalista ds. Zarządzania Kryzysowego (praca zdalna)
Miejsce pracy: Krakow
Nr. ref.: Małopolskie > Krakow
Zainteresowanych kandydatów prosimy wysyłanie CV za pomocą przycisku
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.
APLIKUJ TERAZ
Prosimy o zawarcie numeru referencyjnego w tytule wiadomości.