specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!
Grupa Kapitałowa ENERGA, zajmująca się wytwarzaniem, dystrybucją, sprzedażą i obrotem energii elektrycznej i cieplnej, działająca w północnej i środkowej części kraju, dla jednej ze swoich Spółek poszukuje kandydatów na stanowisko:
Referent ds. zdalnej obsługi klienta
Energa Obrót S.A.
Komórka organizacyjna: Dział Obsługi Zgłoszeń
Miejsce pracy: Olsztyn
Numer referencyjny: 84/86/EK/EOB/2016
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa zgłoszeń wpływających drogą pisemną i elektroniczną;
obsługa zgłoszeń od klientów zleceniodawcy EOB i EOP z zakresie informacji dotyczących wszystkich czynności procesowych;
realizacja wysokiej jakości obsługi korespondencyjnej klientów: przygotowanie, ewidencja, archiwizacja, wysyłka i rozliczanie;
bieżąca współpraca z innymi działami w celu realizacji zgłoszeń;
analiza danych systemowych w zakresie rozliczeń i korekt;
wystawienie zleceń.
Oczekiwania wobec kandydatów:
min. wykształcenie średnie, preferowane ekonomiczne;
min. 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
bardzo dobra znajomość obsługi programów biurowych, w tym pakietu Microsoft Office;
umiejętność samodzielnej organizacji pracy.
Oferujemy:
zatrudnienie na umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej.
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
2 dni
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Twój zakres obowiązków: Działania sprzedażowe w największej prywatnej organizacji na rynku energii w Polsce; Doradztwo w zakresie energetyki i sprzedaż wysokiej klasy, kompleksowego produktu, unikatowego na rynku; Budowanie relacji długoterminowej z Klientami;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
Twój zakres obowiązków Budowa, rozwój i serwis portfela klientów. Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych. Wymagania: Sympatia i empatia do ludzi. Doświadczenie w pracy z klientami. Przedsiębiorczość i nastawienie na rozwój. Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz...
Twoje zadania: sprzedaż produktów i usług zgodnie ze strategią i standardami firmy zapewnienie Klientom informacji na temat bieżącej oferty i promocji dbanie o najwyższą jakość obsługi A może spodoba Ci się ta praca i zostaniesz z nami na dłużej? Spróbuj!