Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Złotowie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Zastępca głównego księgowego
Miejsce pracy: Złotów
Ogłoszenie o naborze Nr 107355
Warunki pracy
-praca od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00 -praca w siedzibie urzędu, wyjazdy służbowe -prowadzenie samochodu służbowego -stanowisko pracy znajduje się w pokoju biurowym na I piętrze -narzędzia i materiały pracy
to komputer, urządzenia biurowe -inspektorat jest dostosowany architektonicznie dla osób niepełnosprawnych /podjazd, dostosowana toaleta/
Zakres zadań
- prowadzi ewidencję księgową jednostki,
- przygotowuje dane do sprawozdań budżetowych i finansowych,
- bierze udział w opracowywaniu planów dochodów i wydatków budżetowych jednostki,
- bierze udział w opracowywaniu projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, polityki rachunkowości, obiegu i kontroli dokumentów księgowych,
- dokonuje analiz wykorzystania środków budżetowych oraz wykonania dochodów budżetowych,
- współpracuje z pozostałymi komórkami organizacyjnymi,
- prawidłowo i terminowo dokonuje rozliczeń finansowych,
- wykonuje inne niewymienione wyżej zadania, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Powiatowego Lekarza Weterynarii w Złotowie należące do kompetencji zastępcy głównego księgowego,
- podczas nieobecności głównego księgowego wykonuje zadania należące do jego kompetencji.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe - osoba ubiegająca się o stanowisko zastępcy głównego księgowego powinna mieć ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości.doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- uregulowany stosunek do służby wojskowej (dotyczy mężczyzn),
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do wyżej wymienionej ustawy, praktyczna wiedza na temat zagadnień związanych z rachunkowością budżetową /plany kont, klasyfikacja budzetowa/, znajomość ustawy o finansach publicznych, przepisów z zakresu sprawozdawczości budżetowej oraz Prawa zamówień publicznych,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego wykorzystania aplikacji pakietu MS Office,
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publiczych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno skarbowe,
- znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej NBP, programu Płatnik, TREZOR,
- odporność na stres i umiejętność radzenia sobie z nim, dokładność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków,
- doświadczenie zawodowe w księgowości sektora finansów publicznych,
- posiadanie prawa jazdy kat. B