Progres Permanent Recruitment to lider rozwiązań HR w dziedzinie rekrutacji stałych. Już od ponad 18 lat wspieramy przedsiębiorstwa w całej Polsce w doborze inżynierów, kadry zarządzającej, specjalistów, menadżerów w sektorach takich jak BPO, Logistics, Engineering, Finance, IT, Sales & Marketing. Należymy do Grupy Progres – eksperta w zakresie nowoczesnych usług HR dla biznesu, działającego w ponad 22. prężnie rozwijających się oddziałach na terenie całego kraju. Zaufało nam już ponad 1500 firm.
Aktualnie dla naszego Klienta - firmy świadczącej usługi z zakresu obsługi kadrowo – płacowej, rachunkowości oraz doradztwa gospodarczego - poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Zastępca Głównej Księgowej
Miejsce pracy: Zgorzelec
Nr ref.: AA/ZGO/ZASTĘPCA
Wyzwania zawodowe, które czekają::
- Prowadzenie działań księgowych Spółki oraz nadzór nad prawidłowym rozliczaniem podatkowym zgodnie z przepisami prawa
- Sporządzanie i kompleksowe kontrolowanie deklaracji podatkowych
- Pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych według jasno określonych standardów
- Monitorowanie realizacji zadań przez Dział Księgowości celem zapewnienia właściwej ciągłości prac
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji
- Raportowanie na potrzeby przełożonego oraz Zarządu
Bardzo dobrze, jeżeli::
- Posiadasz 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Samodzielnego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego
- Ukończyłeś studia wyższe na kierunku: Finanse, Księgowość lub Ekonomia
- Posiadasz praktyczną umiejętność obsługi programu Excel oraz narzędzi ERP
- Zagadnienia z zakresu finansów i rachunkowości oraz przepisy prawa podatkowego są Ci doskonale znane
- Cechuje Cię otwarte nastawienie oraz umiejętność pracy w zespole
- Zależy Ci na pracy w Firmie, która umożliwi Ci rozwój zawodowy oraz zapewni pakiet szkoleń.
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego
Firma zapewni Ci::
- Pracę w zgranym, pozytywnie nastawionym zespole specjalistów
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Nowe wyzwania zawodowe, które pozwolą Ci na rozwój kompetencji
- Merytoryczne wsparcie przełożonych
- Równowagę między życiem zawodowym, a prywatnym
- Niezbędne narzędzia pracy, tj. komputer/laptop, samochód służbowy, mieszkanie służbowe (w przypadku relokacji)