- organizacja i nadzór nad pracą około 20 zespołów projektowych powołanych w Biurze CWBK do obsługi niekomercyjnych badań klinicznych sponsorowanych przez GUMed,
- całościowy nadzór nad realizacją umów i budżetów finansowych badań prowadzonych przez Biuro CWBK,
- nadzór nad procesem kontraktowania ośrodków badawczych realizujących niekomercyjne badania kliniczne sponsorowane przez GUMed,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi i pracownikami GUMed uczestniczącymi w realizacji i nadzorowaniu badań klinicznych,
- Organizacja i nadzór nad usługami o charakterze ARO (Academic Research Organisation) świadczonymi przez Biuro CWBK na rzecz partnerów zewnętrznych,
- organizacja czynności zlecanych przez Radę ds. Badań Klinicznych GUMed,
- udział w działaniach projakościowych i edukacyjnych Biura CWBK, w tym przedkładanie propozycji kierunków szkoleń zewnętrznych i organizowanie szkoleń wewnętrznych,
- udział w inspekcjach, kontrolach i audytach Biura CWBK oraz badań klinicznych nadzorowanych przez Biuro CWBK,
- monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących obszarów związanych z badaniami klinicznymi,
- monitorowanie programów krajowych i międzynarodowych dotyczących badań klinicznych i możliwości nawiązywania współpracy międzynarodowej,
- promocja Biura CWBK na arenie krajowej i międzynarodowej,
- zastępowanie Kierownika Biura CWBK, w zakresie powierzonych zadań podczas jego nieobecności.
- wykształcenia wyższego,
- ukończonych studiów podyplomowych z zakresu zarządzania lub monitorowania badaniami klinicznymi lub 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu badaniami klinicznymi lub prowadzeniu badań jako koordynatora badań klinicznych lub monitor,
- minimum 2 lat doświadczenia w zarządzaniu projektami lub zespołem,
- bardzo dobrej znajomości zasad Dobrej Praktyki Klinicznej (ang. Good Clinical Practice, ICH GCP) oraz regulacji prawnych i wytycznych dotyczących jakości w badaniach klinicznych,
- bardzo dobrej znajomości Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 536/2014 z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie badań klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi i dokumentów powiązanych,
- posiadania aktualnego certyfikatu GCP,
- znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- wysoko rozwiniętych umiejętności miękkich, w tym zdolności przywódczych, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole.
- umowę o pracę na czas określony (3-miesięczny okres próbny z gwarancją przedłużenia do 31.03.2026 r.),
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
- możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Poznaj
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).
Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.
Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).
Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.
W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.