Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Miejsce pracy/
Location: Kraków
Nr ref.: DEJG06079
W związku z rozwojem naszego klienat będącego światowym liderem projektowania, sprzedaży i produkcji specjalistycznych ogniotrwałych wyrobów ceramicznych poszukujemy kolejnych osób do zespołu. Stań się częścią teamu i miej wpływ na tworzenie sytemów kontroli dla najbardziej wymagajacych zastosowań przemysłowych. .
Osoba zatrudniona jako 1’st IT Support Specialist będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie pierwszego poziomu dla wszystkich usług (aplikacji i systemów) dostarczanych w firmie,
- współpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi zespołami,
- instalacje, administrowanie, utrzymanie i udokumentowanie usługi zgodnie ze standardami firmy,
- sugerowanie wprowadzenia poprawek systemowych, jeśli byłyby potrzebne,
- kontakt z zespołami regionalnymi oraz globalnymi podczas realizacji projektów,
- główny kontakt dla wszystkich użytkowników, zwłaszcza poza Polską,
Wymagania:
- dobra znajomość standardowych technologii komputerowych,
- podstawowe zrozumienie typowych aplikacji, w szczególności Office 365,
- dobra znajomość administrowania systemami operacyjnymi Windows dla klientów i serwerów,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku,
- zorientowanie na klienta,
- dobre umiejętności komunikacyjne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem),
- gotowość do podróży służbowych do innych europejskich lokalizacji firmy,
W zamian możemy zaoferować:
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
- interesujący pakiet benefitów pozapłacowych i płacowych (dofinansowanie do wczasów,posiłków w pracy),
- opiekę medyczną,
- pakiet OK system,
1\'st Level IT Support