Our Client is an international automotive company located in Bielsko-Biała. The candidate will be part of the Accounting Team in Poland.
- Processing of purchase invoices, resolving discrepancies.
- Communicating with vendors via email and phone.
- Min. bachelor’s degree in accounting or finance.
- Min. 2 years of experience in the accounting department.
- Knowledge in English (B1/B2).
- Very good MS Excel skills.
- 3 days per week in home office, 2 days a week in the office.
- Stable employment in a global enterprise.
- Benefits such as multisport card, private medical package, life insurance.
Posiadamy certyfikat na prowadzenie działalności doradztwa personalnego - wpis pod numerem 14300.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji
klikając w przycisk aplikowania
Horyzont Doradztwo Personalne Sp. z o.o.
ul. Zwycięstwa 61/5
44-100 Gliwice
tel 032 775 57 12
www.horyzont.pl
Poznaj
Horyzont Doradztwo Personalne
Horyzont Doradztwo Personalne od 1997 roku działa na polskim rynku, w zakresie szeroko pojętego zarządzania zasobami ludzkimi. Domeną naszej działalności jest rekrutacja pracowników - kadry menadżerskiej, inżynierskiej i specjalistycznej. Od roku 2015 w projektach rekrutacyjnych regularnie i z powodzeniem stosujemy autorską Metodę Dopasowania do Stanowiska, której skuteczność doceniają nasi Klienci.