mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków bieżące wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedażowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie SAP Business One, współpraca z audytorami, prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, rozliczenie zaliczek pracowników wraz z prowadzeniem...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie sprawozdań finansowych według IFRS Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Weryfikacja deklaracji podatkowych takich jak CIT, VAT, UHT, podatek u źródła Nadzór nad działem księgowości Współpraca z audytorami Sporządzanie raportów finansowych Prognozowanie finansowe
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości spółek; Zarządzanie zespołem księgowych; Prowadzenie i kontrola ewidencji VAT; Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT i CIT; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Współpraca z klientami,...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie plików JPK.
CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Dla naszego Klienta- międzynarodowej Firmy- poszukujemy osób na stanowisko:
Accountant with English
Miejsce pracy: Kalisz
Zadania: - wykonywanie zadań księgowych z obszaru AR (dział Credit and Collections) - kontrola poprawności transakcji finansowych oraz analiza poprawności danych i weryfikowanie rozbieżności - codzienny kontakt ze współpracownikami i teamem - monitorowanie należności - pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów zw. z płatnościami - wprowadzanie danych do systemu, zarządzanie danymi klientów - udział w zamknięciu miesiąca - tworzenie raportów - kontakt z klientami, udzielanie odpowiedzi na ich zapytania
Wymagania: - doświadczenie w pracy w dziale AR min. 1-2 lata - wiedza księgowa - znajomość języka angielskiego i niemieckiego na poziomie min. B2 - znajomość Outlook, Word, Excel, mile widziana systemów ERP - dokładność, zorganizowanie
Oferta: - stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w międzynarodowej Firmie
- możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych - atrakcyjne wynagrodzenie - miła atmosfera pracy - kontakt z językami na co dzień - zatrudnienie w Kaliszu
mailowa i telefoniczna obsługa klientów; chęć uczenia się języka norweskiego lub duńskiego; przygotowanie dokumentów do księgowania; wystawianie faktur przychodowych dla klientów oraz porządkowanie ich dokumentów; wykonywanie zadań księgowego (księgowanie dokumentów, liczenie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Twój zakres obowiązków bieżące wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedażowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie SAP Business One, współpraca z audytorami, prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, rozliczenie zaliczek pracowników wraz z prowadzeniem...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 godz.
Zakres obowiązków: Sporządzanie sprawozdań finansowych według IFRS Współpraca z instytucjami zewnętrznymi Weryfikacja deklaracji podatkowych takich jak CIT, VAT, UHT, podatek u źródła Nadzór nad działem księgowości Współpraca z audytorami Sporządzanie raportów finansowych Prognozowanie finansowe
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
6 dni
Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości spółek; Zarządzanie zespołem księgowych; Prowadzenie i kontrola ewidencji VAT; Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT i CIT; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Współpraca z klientami,...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 godz.
Zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie Podatkowych Ksiąg Przychodów i Rozchodów oraz rozliczanie Ryczałtów PPE klientów biura rachunkowego, zamykanie miesiąca, obliczanie zaliczek na podatki PIT, PPE, sporządzanie plików JPK.