Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2013 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 26 000osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy ze stabilną pozycją na rynku,poszukujemy aktualnie kandydatów na stanowisko:
Accounts Payable Specialist with English and German
Miejsce pracy: dolnośląskie/ Wrocław
Nr Ref.: jf/wrc/APS/ge/1.12.2015
Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna za:
- Przetwarzanie i płatność faktur w określony sposób i w określonym terminie, zgodnie z procedurami SLA/KPI,
- Przestrzeganie wymogów SOX/Audit i zachowywanie protokołów czynności w zgodzie z procesem audytu,
- Zarządzanie relacjami z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym w celu płatności faktur,
- Obsługa wewnętrznej skrzynki mailowej i odpowiadanie na wewnętrzne i zewnętrzne zapytania związane z płatnościami i procesem AP.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- 1-2 lata doświadczenia zawodowego w branży finansowej,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego i niemieckiego (minimum B2)
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności programu Excel)
- Zdolności interpersonalne,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Umiejętność zapewnienia profesjonalnej obsługi klienta,
- Zdolność do pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju,
- Prace w profesjonalnym środowisku korporacyjnym,
- Umowę o pracę na czas określony,
- Prywatna opiekę medyczna i kartę sportową.