Twoja misja Bieżące rozliczenia i kalkulacje gastronomiczne (ewidencja przychodów i kosztów), prowadzenie gospodarki magazynowej w programie Material Control, czynny udział w przygotowywaniu zamówień oraz przyjęciu dostaw, uzgadnianie stanów inwentarzowych oraz prowadzenie analiz...
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: Zakres obowiązków: Kontrola formalno-rachunkowa i księgowanie faktur kosztowych i przychodowych, Przygotowywanie dokumentów do płatności, Kontrola kont i rozliczanie rozrachunków, Uzgadnianie VAT naliczonego i należnego,...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków dekretacja i księgowanie faktur kosztowych oraz zakupów handlowych; księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR i USD; kontrola i bieżące uzgadnianie rozrachunków; archiwizacja dokumentów księgowych; weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych kosztowych oraz zakupów handlowych; Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków; Archiwizacja dokumentów; Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym, sprawdzanie opisu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych i kosztowych oraz handlowych. Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków i archiwizacja dokumentów. Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym. Przygotowywanie zestawień danych...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova. Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów (KPiR). Uzgadnianie rejestrów VAT i sporządzanie plików JPK_V7. Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT).
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova; Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów firm; Uzgadnianie rejestrów VAT oraz sporządzanie plików JPK_V7; Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji VAT, PIT, CIT;
Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa faktur zakupowych. Przygotowywanie raportów i zestawień dla jednostki, banków i instytucji zewnętrznych (m.in. GUS). Archiwizacja dokumentacji finansowej. Współpraca z księgowością oraz audytorami podczas badania sprawozdań rocznych. Udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
14 godz.
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dekretowanie dokumentów księgowych oraz monitorowanie terminowości zobowiązań finansowych jednostki, prowadzenie obsługi bankowej jednostki, w szczególności sporządzanie przelewów, ewidencja wyciągów bankowych, analizowanie obrotów i...
Antal International is a leader in executive recruitment and HR consulting services. The brand is present in 35 countries and has been operating in Poland since 1996. Antal International offices in Warsaw, Wrocław and Kraków conduct projects across Poland and abroad for biggest global corporations and local businesses operating in all sectors of the economy.
Tired of your current employer?
Looking for new challenging responsibilities?
You need professional and personal development?
We may have an offer for you!!!
Apply now!
Job description
Responsibility for providing services within selected busienss area (Accounts Receivalbe)
Contact with external and internal clients
Participate in department projects
Identify potential process improvements
Preparing daily reconciliations, accounting, and processing work in accordance with policies and procedures
Performing monthly and periodic reconciliation and reporting requirements
Possibilities of transitions
Attendance in department projects
Candidate
Masters Degree within Finance, Accountacy, Business or equivalent
Experience in accoutancy role (preferably within SSC/BPO sector)
Knowledge or cash collection, treasury or fund accounting would be an asset
Good verbal and written communication skills.
Fluent knowledge of English
Knowledge of French at level C1
Strong analitcal skills
The offer
Atractive benefits
Working in international friendly environment
Professional development
Please note that we have different Clients and if you speak languages and have F&A background could be that we will be able to offer you other job position!!
Twoja misja Bieżące rozliczenia i kalkulacje gastronomiczne (ewidencja przychodów i kosztów), prowadzenie gospodarki magazynowej w programie Material Control, czynny udział w przygotowywaniu zamówień oraz przyjęciu dostaw, uzgadnianie stanów inwentarzowych oraz prowadzenie analiz...
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało m. in.: Zakres obowiązków: Kontrola formalno-rachunkowa i księgowanie faktur kosztowych i przychodowych, Przygotowywanie dokumentów do płatności, Kontrola kont i rozliczanie rozrachunków, Uzgadnianie VAT naliczonego i należnego,...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Zakres obowiązków dekretacja i księgowanie faktur kosztowych oraz zakupów handlowych; księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR i USD; kontrola i bieżące uzgadnianie rozrachunków; archiwizacja dokumentów księgowych; weryfikacja dokumentów pod kątem formalnym i...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych kosztowych oraz zakupów handlowych; Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków; Archiwizacja dokumentów; Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym, sprawdzanie opisu...
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
11 dni
Dekretowanie i księgowanie dokumentów zakupowych i kosztowych oraz handlowych. Księgowanie i rozliczanie wyciągów bankowych w PLN, EUR, USD. Kontrola rozrachunków i archiwizacja dokumentów. Weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym. Przygotowywanie zestawień danych...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
12 dni
Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova. Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów (KPiR). Uzgadnianie rejestrów VAT i sporządzanie plików JPK_V7. Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych (VAT, PIT, CIT).
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
14 dni
Opis stanowiska Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu eNova; Prowadzenie ewidencji ryczałtowych oraz Książki Przychodów i Rozchodów firm; Uzgadnianie rejestrów VAT oraz sporządzanie plików JPK_V7; Aktywny udział w sporządzaniu deklaracji VAT, PIT, CIT;
Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa faktur zakupowych. Przygotowywanie raportów i zestawień dla jednostki, banków i instytucji zewnętrznych (m.in. GUS). Archiwizacja dokumentacji finansowej. Współpraca z księgowością oraz audytorami podczas badania sprawozdań rocznych. Udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybko
14 godz.
Zakres obowiązków: bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym; dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych; uzgadnianie zapisów księgowych w zakresie podatku VAT, CIT; rozliczanie utargów kasjerskich i weryfikacja rozbieżności; uzgadnianie księgowań przy...
OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: dekretowanie dokumentów księgowych oraz monitorowanie terminowości zobowiązań finansowych jednostki, prowadzenie obsługi bankowej jednostki, w szczególności sporządzanie przelewów, ewidencja wyciągów bankowych, analizowanie obrotów i...