Najnowsze oferty pracy

  • Księgowa / Księgowy ds. Należności

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zobowiązań

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Rejestracja i weryfikacja faktur od zewnętrznych dostawców usług (nie)medycznych. Współpraca z koordynatorem zespołu oraz całym biznesem - działem centralnych. zakupów, placówkami medycznymi - w celu zapewnienia terminowej...
  • Księgowa / Księgowy

    POLANGLO SP. Z O.O.   Warszawa, ul. Szyszkowa 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    Praca.pl Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przelewami bankowymi; Nadzór nad wierzytelnościami, komunikacja w sprawie płatności; Kontakt z zespołem sprzedażowym dotyczący należności klientów; Obsługa dokumentacji księgowej; Współpraca z różnymi działami firmy; Dbanie o osiąganie KPI;...
  • Księgowa / księgowy - Dział Należności i Windykacji

    GAM Sp. z o.o.   Długołęka, Wrocławska 35    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 380 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków księgowanie wyciągów, monitorowanie należności, windykacja – tel. kontakt z klientami, wezwania do zapłaty, przygotowywanie dokumentacji dla prawnika, księgowanie faktur sprzedaży, kontrola fiskalizacji, uzgodnienia rejestrów VAT, rozliczanie kart płatniczych-...
  • Księgowa / Księgowy

    Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    ZADANIA: bieżąca kontrola rozrachunków z kontrahentami oraz uzgadnianie sald; kontrola nad obiegiem dokumentów księgowych; dekretowanie i księgowanie dokumentów; prowadzenie ewidencji środków trwałych; sporządzanie okresowych raportów, analiz i zestawień; WYMAGANIA: wykształcenie...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
  • Księgowy / Księgowa z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  część etatu   8 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Rachunków Warszawa
Accounts Receivable Specialist with languages (French, Italian, German or Spanish)

Accounts Receivable Specialist with languages (French, Italian, German or Spanish)

Baxter
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
870 dni temu

Ogłoszenie numer: 5992836, from 2021-11-29

This is where you save and sustain lives


At Baxter, we are deeply connected by our mission. No matter your role at Baxter, your work makes a positive impact on people around the world. You'll feel a sense of purpose throughout the organization, as we know our work improves outcomes for millions of patients.

 

Baxter's products and therapies are found in almost every hospital worldwide, in clinics and in the home. For over 85 years, we have pioneered significant medical innovations that transform healthcare.

 

Together, we create a place where we are happy, successful and inspire each other. This is where you can do your best work.

 

Join us at the intersection of saving and sustaining lives—where your purpose accelerates our mission.

 

There hasn’t been a more exciting time to join Baxter. We are in the midst of a transformation that’s building a world-class finance organization. Baxter Business Services is a group dedicated to providing centralized service to many of Baxter’s core business processes. Now we need you. From day one, you will have the opportunity to develop your career through a variety of jobs and experiences. When you join us, you can also expect access to training and mentoring in a supportive environment. From day one, you'll have opportunities to collaborate with people all over the world. This is where you are empowered to do your best work.

Accounts Receivable Specialist with languages (French, Italian, German or Spanish)

Location: Warszawa

 

Job description

The Accounts Receivable Specialist is responsible for maintaining their given portfolio of customers and reducing the aging of open AR by maximizing cash collections and reducing disputes. Specific responsibilities include: identifying, resolving, and collecting past due invoices, reconciling accounts as needed, identifying and resolving disputes (according to the resolution matrix) and providing excellent internal and external customer service.

 

Essential Duties and Responsibilities

  • Complete daily collection activities as prioritized by debt collection software
  • Contact customers on delinquent accounts for resolution and payment and record all activities in collection system.
  • Understand customer profiles and their related sensitivities.
  • Develop strong working knowledge of customer base and company organizational structure for effective issue resolution
  • Communicate account delinquency information to Accounts Receivable Team Leader and respective Sales personnel as outlined by the standard collections and escalation process
  • Resolve unidentified payments and other payment related issues that have been assigned to the account by the Global Cash Application Team
  • Resolve within the predefined time frame those A/R related Disputes that have been assigned to the account.
  • Resolve Disputes within own area of responsibility according to the agreed upon timeline.
  • Review Dispute documentation provided by cash application or the customer, and assign the Dispute to the appropriate internal owner (as per the resolution matrix)
  • Enter notes into Get Paid and provide sufficient information and supporting documentation to the owner.
  • Contact customers regarding unidentified Disputes, determine the reason, secure additional documentation as needed and assign those to the proper owners.
  • Contact internal owners for resolution of Disputes that are not being resolved on a timely basis.
  • Work with internal departments (Pricing, Customer Service, Marketing, Sales) to research, provide support in obtaining additional information.
  • Follow-up on and collect disputes deemed invalid by the internal functional teams.
  • Identify repetitive issues and communicate those to the proper owners to facilitate root cause analysis and cure.
  • Support the training and process improvement effort.
  • Keep up to date with accounts receivable best practices and technology improvements
  • Achieve past due percentage and cash target related goals.

Requirements

  • Bachelor degree in Finance.
  • 3+years experience in SSC or similar corporate role with primary focus on data analytics.
  • Functional knowledge of the accounts receivable and dispute management processes.
  • Proficiency using accounting and cash application software preferred.
  • Proficient in using Microsoft Office suite.
  • Experience in Collections process improvements.
  • High level ability to influence and negotiate.
  • Excellent problem solving, and customer service skills.
  • Excellent customer communication skills with high proficiency in speaking and writing in English and one of the following languages: French, Italian, German or Spanish.
  • Adaptable to new ideas and ways of accomplishing tasks.
  • Ability to work in a team environment.

We offer

  • Permanent contract (after 3 months probation period + 1 year extension period),
  • Competitive salary in a diverse and multinational environment,
  • Possibilities for development on personal and professional level,
  • Package of benefits including Private medical care (Lux Med), Life Insurance, Multisport card or PPE program with very attractive conditions available for each employee after 6 months.
Please add the following clause: I agree to the processing of my personal data for the needs necessary in the recruitment process.
 

Podobne oferty

  • Księgowa / Księgowy ds. Należności

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Weryfikacja i dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych. Księgowanie sprzedaży i raportów kasowych. Bieżąca analiza kont księgowych i ich uzgadnianie. Współpraca i wsparcie placówek w zakresie raportowania sprzedaży...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zobowiązań

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Rejestracja i weryfikacja faktur od zewnętrznych dostawców usług (nie)medycznych. Współpraca z koordynatorem zespołu oraz całym biznesem - działem centralnych. zakupów, placówkami medycznymi - w celu zapewnienia terminowej...
  • Księgowa / Księgowy

    POLANGLO SP. Z O.O.   Warszawa, ul. Szyszkowa 20    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
  • Specjalista ds. rozliczeń

    Praca.pl Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przelewami bankowymi; Nadzór nad wierzytelnościami, komunikacja w sprawie płatności; Kontakt z zespołem sprzedażowym dotyczący należności klientów; Obsługa dokumentacji księgowej; Współpraca z różnymi działami firmy; Dbanie o osiąganie KPI;...
  • Księgowa / księgowy - Dział Należności i Windykacji

    GAM Sp. z o.o.   Długołęka, Wrocławska 35    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 380 - 8 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twój zakres obowiązków księgowanie wyciągów, monitorowanie należności, windykacja – tel. kontakt z klientami, wezwania do zapłaty, przygotowywanie dokumentacji dla prawnika, księgowanie faktur sprzedaży, kontrola fiskalizacji, uzgodnienia rejestrów VAT, rozliczanie kart płatniczych-...
  • Księgowa / Księgowy

    Przedsiębiorstwo HAK Sp. z o.o.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    ZADANIA: bieżąca kontrola rozrachunków z kontrahentami oraz uzgadnianie sald; kontrola nad obiegiem dokumentów księgowych; dekretowanie i księgowanie dokumentów; prowadzenie ewidencji środków trwałych; sporządzanie okresowych raportów, analiz i zestawień; WYMAGANIA: wykształcenie...
  • Specjalista ds. rozrachunków z kontrahentami / AR Specialist

    RECARO Aircraft Seating Polska Sp. z o.o.   Świebodzin    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
  • Specjalista ds. kontrolingu

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Sporządzanie raportów i analiz finansowych wraz z ich interpretacją (przychody, struktura kosztów, odchylenia wyników w stosunku do prognoz); Analiza zapasów magazynowych; Sporządzanie raportu przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów;...
  • Księgowy / Księgowa z j. angielskim

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę / kontrakt B2B  część etatu   8 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...