Najnowsze oferty pracy

  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...
  • Główna księgowa / Główny księgowy

    NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz formy współpracy. Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami podatkowymi, Sporządzanie sprawozdań finansowych, Sporządzenie i wysyłka raportów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kluczowe prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i regulacjami podatkowymi. Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji (m.in. CIT) oraz raportów i analiz na potrzeby zarządu. Kształtowanie i egzekwowanie wewnętrznej polityki rachunkowości...
  • Główny księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami rachunkowości i prawa podatkowego. Przygotowywanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie i przesyłanie deklaracji oraz raportów podatkowych (m.in. JPK, VAT, CIT, PIT). Tworzenie raportów i zestawień finansowych na potrzeby...
Zobacz więcej ofert pracy

Accounts Receivable Supervisor

Capita Group Plc
Łódź
praca stacjonarna
3642 dni temu

Capita is the UK’s largest business process outsourcing company hiring over 74 000 staff across UK, Europe, India and South Africa. Our goal is simple: to help our wide range of public and private sector clients improve service to their customers.

 

Capita Poland with two Business Centres in Kraków and Łódź hires over 700 employees. We deliver multilingual business services that range from managing complex processes to more specialised support. That provides our employees with the opportunity to work for various clients and develop expertise in many disciplines.

 

Given our expansion plans and exciting new projects, Capita is currently recruiting for the position of:

Accounts Receivable Supervisor
Łódź

 

The main role will be to manage and supervise Inbound and Outbound team. You will be also in charge of monitoring team performance and preparing various reports. The position likewise includes contacting with client and ensuring positive image of a company. Working within our department is a great opportunity to perfect your language and managing skills.

 

You will be responsible for:
 

Management:

  • time & attendance – to manage and roster the team; e.g. holidays, sick leave etc. and to maintain accurate records

  • supervision – to supervise a team to achieve KPI’s/SLA’s while delivering AR services to multiple clients in a Shared Service Centre environment; to co-ordinate the activities of assigned credit control staff and apply credit management best practice

  • monitoring – to monitor individual and team performance against contract Service Level Agreements. This includes reviewing staff performance in relation to productivity on the Debtors Ledgers

  • quality, training & coaching – co-ordination of staff training and mentoring, to include quality checks on performance and financial controls (i.e. accuracy checks, query turnaround time etc.)

Reporting:

  • recording metrics – to accurately record and analyse time and attendance, sickness levels in close correlation with productivity

  • SLA’s & KPI’s – to complete both internal and external daily, weekly and monthly metrics and reports; to run regular meetings and conference calls with the clients when and where applicable

  • debtors reporting – to create and maintain databases/reports for the purpose of credit management information and decision making

  • assist in reconciling accounts on the ledger when required

  • escalations – to review the performance of accounts where credit management action is required and initiate relevant escalations

  • overall team performance – suggestions for innovation and improvements, identify process changes and team structure changes and act upon these where necessary

You are a perfect candidate if you:
  • hold a Bachelor or Master degree

  • have a 2 years experience in people management and an experience in Debts Collections

  • are fluent in spoken and written English

  • have a leadership skills – ability to motivate and inspire others

  • are initiative, open minded and multitasking

  • have an ability to prioritise tasks and deliver high quality results under pressure

  • are customer orientated

  • have an experience in work in cross functional team (considered an asset)

  • have a knowledge of Continuous Improvements tools (considered an asset)

What we can offer you:
  • Ability to work in international and multilingual environment

  • Shift work between 10 a.m. and 6 p.m.

  • Great atmosphere

  • Training and development programme

  • Attractive social benefits

 

 

We kindly inform you that we contact only chosen candidates. In your application please include the following statement: “I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process (in accordance with the Personnel Protection Act 29.08.1997 no 133 position 883)”.
 

Podobne oferty

  • Lider / Lderka zespołu ds. zobowiązań płatniczych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zarządzanie i rekrutacja zespołu Księgowości Zobowiązań (AP) w CPBC. Właściciel globalnych procesów AP, główny kontakt dla Business Support. Odpowiedzialność za globalne płatności, uzgadnianie kont i rozliczanie wydatków (T&E). Zapewnienie zgodności procesów AP z IFRS i lokalnymi...
  • Główna księgowa / Główny księgowy

    NOWREM GROUP Daniel Łata sp.k.   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Wynagrodzenie do negocjacji – adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz formy współpracy. Zakres obowiązków: Prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami podatkowymi, Sporządzanie sprawozdań finansowych, Sporządzenie i wysyłka raportów...
  • Główna Księgowa / Główny Księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Radom    praca stacjonarna
    ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    1 dni
    Kluczowe prowadzenie pełnej księgowości Spółki zgodnie z Ustawą o Rachunkowości i regulacjami podatkowymi. Samodzielne sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji (m.in. CIT) oraz raportów i analiz na potrzeby zarządu. Kształtowanie i egzekwowanie wewnętrznej polityki rachunkowości...
  • Główny księgowy

    Klient portalu Praca.pl   Jaworzno    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    10 dni
    Kompleksowe prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z przepisami rachunkowości i prawa podatkowego. Przygotowywanie sprawozdań finansowych. Sporządzanie i przesyłanie deklaracji oraz raportów podatkowych (m.in. JPK, VAT, CIT, PIT). Tworzenie raportów i zestawień finansowych na potrzeby...