Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/319/10/2017
Główne zadania:
•zapewnienie wymaganych poziomów dostępności usług
•administracja i aktualizacja systemów i aplikacji
•rozwiązywanie błędów jako III linia wsparcia
•udział w projektowaniu architektury i strojeniu serwisów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego m.in. dla usług iPKO, iPKO Biznes, Inteligo, Junior, SKO
Oczekujemy:
•wykształcenia minimum średniego
•umiejętności administracji systemami GNU/Linux
•umiejętność szybkiego pozyskiwania wiedzy
•znajomości serwerów protokołu http: Apache lub Nginx
•znajomości języków skryptowych Bash, Perl lub Python
•znajomość popularnych protokołów internetowych m.in. TCP/IP, HTTP, SMTP, POP3, SNMP
•znajomości języka angielskiego w stopniu pozwalającym na zrozumienie dokumentacji technicznej
•umiejętności szybkiego pozyskiwania i przyswajania wiedzy, samodzielności i inicjatywy
•mile widziana znajomość: systemów kontroli wersji Subversion, Git, Mercurial, koncepcji ESB, SOA, MOM
•mile widziane doświadczenie w automatyzacji procesów testowania i dostarczania oprogramowania
•gotowości do pełnienie dyżurów telefonicznych
Oferujemy:
•umowę o pracę
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•konkurencyjne wynagrodzenie
•profesjonalny system szkoleń