Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim, (Hostel)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum. Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym...
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Specjalista ds. obsługi biura i klienta

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
  • Pracownik biurowy

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Telefoniczna obsługa klienta;Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej;Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej;Wystawianie faktur;Tworzenie baz klientów;Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi;Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Specjalista ds. Administracyjnych Katowice
Administration Services Specialist with German (w/m/d)

Administration Services Specialist with German (w/m/d)

TUV Rheinland Group
Katowice
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna / hybrydowa
77 dni temu
Wspólnie zmieniamy świat
poprzez troskę o jakość życia

TÜV Rheinland is a leading global independent testing service provider with over 150 years of experience and more than 20,000 employees worldwide. Our independent team of experts stand for the quality and safety of people, technology, and the environment in nearly every sphere of life, as well as offering training in a broad range of fields and industries.

 

In 2018, we created the Shared Service Centres Organization to support our business with three locations: Cologne, Germany; Katowice, Poland; and Dalian, China. As the internal service provider to TÜV Rheinland, the SSC Organization strives for excellence in everything we do. We have a passion for what we do. And we love what we do. Join our dynamically growing team of professionals and a company with long-lasting tradition, firm values, and a courageous vision for the future.

Administration Services Specialist with German (w/m/d)
Miejsce pracy: Katowice

The Administrative Services Specialist provides back-end administrative support, focusing on structured processes, data management, planning and coordination support. This role helps main business process execution with maintaining accurate records, process documentation, and assisting with system-related tasks while ensuring smooth day-to-day operations at a right quality level. The position is primarily supportive and process-driven, with medium-level direct customer interaction and decision-making responsibilities. Strong analytical skills are required to review data, generate reports, and support process improvements. Fluency in German and English is required to handle documentation and internal communication effectively.

 

WHAT TASKS CAN YOU EXPECT?
  • Assist with administrative tasks in areas such as travel management, meetings and event management and coordination of communication

  • Maintain and update internal records, ensuring accuracy and compliance with company policies.

  • Support data entry, reporting, and document processing for various administrative functions.

  • Analyze data from internal systems to identify inconsistencies, improve accuracy, and generate reports as needed.

  • Assist employees with basic system-related inquiries and troubleshooting within defined guidelines.

  • Coordinate and track document flow related to internal approvals, compliance documentation, and proposal documents.

  • Work closely with internal teams to ensure smooth execution of operational tasks and suggest minor process improvements when necessary.

  • Support additional administrative tasks as needed to assist the team in day-to-day operations.

WHAT SKILLS AND EXPERIENCES SHOULD YOU HAVE?
  • Fluency in German and English (spoken and written) to handle documentation and communication.
  • Strong analytical skills to review data, detect discrepancies, and generate reports.
  • Attention to detail and ability to follow structured processes accurately.
  • Proficiency in administrative systems and tools (MS Office (Excel, Word), SAP, expense management, time tracking).
  • Organizational skills to manage multiple administrative tasks efficiently.
  • Ability to work independently within defined guidelines while ensuring accuracy and quality.
  • Problem-solving skills to support internal processes and reporting
  • Some project management/coordination/PMO experience would be a strong asset.
WHAT CAN WE OFFER TO YOU?
  • Stable job based on an employment contract.
  • Annual bonus.
  • Hybrid model of work (2 days per week working from office).
  • A package of benefits available on the benefit platform - private medical care, co-financing of the sports card, discounts and shopping vouchers; the possibility of joining group insurance, accident insurance, additional compensations from the Company Social Benefits Fund based on the internal policies.
  • Work in a friendly, diverse and high-qualified team with positive and cooperative working atmosphere.
  • International environment and daily usage of foreign languages.
  • Real development opportunities.
  • Direct communication and no formal dress code.
  • Modern office with innovation space located in Katowice.
  • Employee referral program.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta i Współpracy Biznesowej

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Tworzenie dokumentów związanych z obsługą klienta, w tym ofert, prezentacji, umów i korespondencji biznesowej. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi, zapewniając wysoką jakość usług. Bezpośredni kontakt z klientami w celu pozyskiwania niezbędnych...
  • Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

    BDO Sp. z o.o. Sp. K.   Katowice    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi w celu zapewnienia wysokiej...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim, (Hostel)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Realizacja zadań związanych z funkcjonowaniem hostelu przy Muzeum. Bieżąca obsługa gości hostelu min. zameldowanie/wymeldowanie gości, rozliczanie pobytu. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym dokumentacji przetargowej i zaproszeń do składania ofert. Sporządzanie innej dokumentacji, w tym tworzenie pism, raportów i sprawozdań oraz dokumentów związanych z bieżącym...
  • Specjalista w Dziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Żywiec, ul. Armii Krajowej 10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie całości spraw związanych z eksploatacją taboru samochodowego i sprzętu pływającego, kontrolę zużycia materiałów pędnych i smarów na obiektach hydrotechnicznych oraz w trakcie użytkowania samochodów, jednostek pływających...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. realizacji projektów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Przygotowywanie planów wdrożenia zmian procesowych i organizacyjnych oraz monitorowanie ich realizacji; Współpraca z Liderami Inicjatyw z zakresie prowadzenia projektów oraz wsparcie w przygotowaniu i weryfikacji dokumentacji projektowej; Przygotowywanie...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów i zadań utrzymaniowych, określanie potrzeb finansowych przy planowaniu i wnioskowaniu o środki na ich realizację, ocenę szkód i opracowywanie planów usuwania skutków powodzi,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Dokumentowania Procesów - Biuro Zarządzania Procesami Biznesowymi

    PKP CARGO S.A. w restrukturyzacji   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wyzwania jakie na Ciebie czekają: Modelowanie i uzgadnianie z właścicielami biznesowymi przebiegu procesów oraz inicjowanie rozwiązań dotyczących ich optymalizacji; Prowadzenie analiz procesowych, standaryzacja dokumentacji oraz wdrażanie zmian w organizacji; Administrowanie repozytorium...
  • Specjalista ds. obsługi biura i klienta

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Telefoniczna i mailowa obsługa klientów firmy. Prowadzenie bieżącej dokumentacji biurowej. Wystawianie faktur i przygotowywanie zestawień. Tworzenie i aktualizacja baz klientów. Utrzymywanie kontaktu z zespołem sprzedaży. Realizacja zadań administracyjnych zlecanych przez przełożonego.
  • Pracownik biurowy

    UZO Sp. z o.o.   Sosnowiec    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 806 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Telefoniczna obsługa klienta;Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej;Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej;Wystawianie faktur;Tworzenie baz klientów;Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi;Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego;