Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka biura

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    współpraca z różnymi działami, obsługa bieżących spraw Zarządu, odpowiedzialność za wprowadzanie faktur do systemu, realizacja zapotrzebowań biurowych, prowadzenie ewidencji pojazdów, wsparcie reklamacji.
  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa gości i klientów firmy (witanie, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób). Odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych oraz obsługa korespondencji (poczta, kurierzy, e-maile). Zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych i organizacja...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    10 dni
    Obsługa gości i klientów firmy, udzielanie informacji oraz kierowanie do odpowiednich działów; Odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych i organizacja spotkań; Wsparcie administracyjne...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Operations Assistant

    GlobalPETS   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Receptionist / Office Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
Zobacz więcej ofert pracy

Administration Support Specialist

ISS Facility Services Sp. z o.o. Profil firmy sprawdzona firma
Gdańsk
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
738 dni temu
People make places
Administration Support Specialist
Miejsce pracy: Gdańsk

ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.

Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.

www.pl.issworld.com

Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna obsługa gości, pracowników firmy, dostawców, firm podwykonawczych
  • Obsługa zgłoszeń pracowników w systemie Online Service Centre
  • Wydawanie i przedłużanie ważności kart tymczasowych, kart dostępu pracownikom firmy i podwykonawcom, zgodnie z procedurami wewnętrznymi 
  • Aktualizacja dokumentów i zarządzanie skrzynkami e-mail
  • Zarządzanie obiegiem korespondencji 
  • Sporządzanie zamówień artykułów biurowych, artykułów spożywczych niezbędnych do sprawnego funkcjonowania biura
  • Zgłaszanie awarii/usterek/uwag dotyczących biura
  • Prowadzenie rejestru miejsc parkingowych, aktualizacja danych i wysyłanie miesięcznych raportów 
  • Wsparcie dla pracowników biura
  • Sporządzanie zamówień 
Wymagania:
  • Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office (Excel, Outlook, Word)
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku administracyjnym w środowisku międzynarodowym
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2 - warunek konieczny
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od 2 stycznia na okres 3 miesięcy (z możliwością przedłużenia)
  • Pracę od poniedziałku do piątku 
  • Wdrożenie stanowiskowe
  • Przyjazne i pomocne środowisko pracy
  • Zdobycie doświadczenia i rozwój w strukturach światowego dostawcy usług FM
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

ISS Polska

Twórz z nami przyjazne miejsca pracy

Jesteśmy częścią globalnej organizacji, która zatrudnia 325 000 pracowników na całym świecie. Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu obiektami (Facility Management), oferując zintegrowane usługi: od utrzymania czystości, serwisu technicznego po obsługę recepcji wraz ze wsparciem administracyjnym oraz usługi żywieniowe. Od 30 lat w Polsce konsekwentnie realizujemy politykę włączania pracowników z niepełnosprawnościami oraz tworzymy miejsca pracy dostępne dla wszystkich.




Podobne oferty

  • Asystentka biura

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    współpraca z różnymi działami, obsługa bieżących spraw Zarządu, odpowiedzialność za wprowadzanie faktur do systemu, realizacja zapotrzebowań biurowych, prowadzenie ewidencji pojazdów, wsparcie reklamacji.
  • Asystentka / Asystent Operacyjny

    GlobalPETS   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Szukamy osoby skrupulatnej, która lubi dopinać sprawy na ostatni guzik i swobodnie pracuje przy różnych zadaniach operacyjnych. Rola jest mocno administracyjna — część zadań ma marketingowy kontekst (newsletter, kampanie reklamowe, obsługa strony), ale sednem pracy jest obsługa procesów...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk, Śródmieście    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa gości i klientów firmy (witanie, udzielanie informacji, kierowanie do odpowiednich osób). Odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych oraz obsługa korespondencji (poczta, kurierzy, e-maile). Zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych i organizacja...
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie  część etatu
    10 dni
    Obsługa gości i klientów firmy, udzielanie informacji oraz kierowanie do odpowiednich działów; Odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; Zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych i organizacja spotkań; Wsparcie administracyjne...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Marketing operations assistant

    GlobalPETS   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Zakres zadań: Aktualizacja treści na stronie internetowej (wiadomości, wydarzenia, informacje o firmach). Przygotowanie newsletterów: wstawianie nagłówków, zajawki treści, banerów klientów. Wystawianie faktur i obsługa podstawowych procesów administracyjnych. Praca zgodnie z procedurami...
  • Operations Assistant

    GlobalPETS   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Holandia
    asystent  kontrakt B2B  pełny etat   6 000 - 7 750 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    What you’ll do: You'll be responsible for updating our website with the latest news stories, events, companies, etc. You'll help assemble the newsletter (copying headlines/intros and placing client banners) You'll handle invoicing and other administrative tasks; You'll follow (and improve) our...
  • Asystent do działu Administracyjno-Księgowego

    LOG-WAY-SOLUTION Sp. z o.o.   Janikowo (pow. poznański, gm. Swarzędz)    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: zarządzanie obiegiem korespondencji przychodzącej i wychodzącej rejestracja zakupów, kontrola poprawności dokumentów (CMR) wystawianie dokumentów księgowanych, fakturowanie; kontakt z kontrahentami (przez e-mail i telefon) Wymagania: doświadczenie w pracy...
  • Receptionist / Office Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.