Administrator Biura – praca w recepcji Banku
Miejsce pracy: Gdańsk
Główne obowiązki:
- Bieżąca obsługa administracyjna Biura
- Prowadzenie recepcji biura, obsługa gości / spotkań
- Rejestrowanie dokumentów, wprowadzanie do elektronicznego obiegu
- Zlecanie i koordynowanie serwisu sprzętu biurowego i innych urządzeń
- Współpraca z administracją budynku
- Współpraca z formą sprzątającą, codzienne nadzorowanie prac serwisu
- Wsparcie zespołu w innych kwestiach z obszaru działania Departamentu Logistyki
Wymagania:
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku – minimum 2 lata – warunek konieczny
- Bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Dokładność, skrupulatność, terminowość
- Doskonała organizacja pracy
- Wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy w zespole
- Umiejętności analityczne
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy
- Język angielski w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pakiet socjalny