Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Administrator biura

Administrator biura

Added Value Gifts Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
4752 dni temu

Ogłoszenie numer: 145400, z dnia 2011-04-27

Firma w związku z rozwojem i realizacją nowych projektów

poszukuje do pracy osoby na stanowisko:

Administrator biura

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Osoba zatrudniona na stanowisku Administratora biura będzie odpowiedzialna za:

  • Codzienna obsługa biura - poczta, telefony, maile.
  • Koordynacja obiegu dokumentów firmowych i ich archiwizacja.
  • Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
  • Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji dotyczący dokumentów.
  • Skanowanie i drukowanie dokumentów, obsługa faxu.
  • Nadzór nad przesyłkami kurierskimi w Polsce; kontakt z agencją celną.
  • Zamawianie i zakup materiałów biurowych i artykułów spożywczych.
  • Przygotowywanie pism firmowych oraz dokumentów.
  • Przygotowywanie tabeli urlopów pracowników, badań pracowniczych, BHP oraz nadzór nad listą obecności.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku Administrator biura, lub podobnym, mile widziane.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, samodzielność oraz skuteczność w pracy.
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i rozwoju zawodowego.
  • Praca w młodym i zgranym zespole.
  • Realny wpływ na rozwój i kształt firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.