Ogłoszenie numer: 145400, z dnia 2011-04-27
Firma w związku z rozwojem i realizacją nowych projektów
poszukuje do pracy osoby na stanowisko:
Administrator biura
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Osoba zatrudniona na stanowisku Administratora biura będzie odpowiedzialna za:
- Codzienna obsługa biura - poczta, telefony, maile.
- Koordynacja obiegu dokumentów firmowych i ich archiwizacja.
- Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji dotyczący dokumentów.
- Skanowanie i drukowanie dokumentów, obsługa faxu.
- Nadzór nad przesyłkami kurierskimi w Polsce; kontakt z agencją celną.
- Zamawianie i zakup materiałów biurowych i artykułów spożywczych.
- Przygotowywanie pism firmowych oraz dokumentów.
- Przygotowywanie tabeli urlopów pracowników, badań pracowniczych, BHP oraz nadzór nad listą obecności.
Wymagania
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Administrator biura, lub podobnym, mile widziane.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, samodzielność oraz skuteczność w pracy.
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i rozwoju zawodowego.
- Praca w młodym i zgranym zespole.
- Realny wpływ na rozwój i kształt firmy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.