Dodano: 2017-05-24 Nr ref. 5916/JP
Codziennie włączamy ponad 350 naszych Specjalistów do projektów informatycznych w całej Polsce i Europie
Jeżeli chcesz wykorzystywać swoją wiedzę z zakresu administracji platformą SharePoint i jesteś w stanie uporządkować środowisko, zaproponować rozwiązania oraz je wdrożyć dołącz do nas!
Administrator/Konsultant SharePoint
Warszawa
Opis stanowiska:
- Weryfikacja i przegląd obecnego środowiska
- Zarządzanie i administracja platformą SharePoint
- Konsultacje z działem prawnym oraz departamentem bezpieczeństwa w zakresie klasyfikacji danych
- Opracowanie propozycji optymalizacji środowiska SharePoint
- Koordynacja migracji środowiska z chmurą (Office 365)
- Przygotowanie dokumentacji technicznej
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym projekcie, skandynawska kultura pracy
- Dostaniesz opiekę medyczną dla Ciebie i bliskich
- Jeśli prowadzisz działalność, otrzymasz pełne wsparcie księgowe
- 2000 zł za każde polecenie Specjalisty do naszych projektów
- Imprezy, spotkania integracyjne i miłe niespodzianki
1. Masz minimum 3 lata doświadczenia w administracji platformą SharePoint?
2. Czy posiadasz doświadczenie w pracy z Office 365?
3. Masz doświadczenie z Active Directory i ADFS?
4. Swobodnie komunikujesz się w j.angieslkim?