Administrator produktu (praca stacjonarna)
TWOJE ZADANIA:
- Administrowanie, weryfikowanie i raportowanie poprawności danych w platformie do zarządzania informacjami o produktach (PIM)
- Aktualizacja i korekta zweryfikowanych danych w PIM
- Definiowanie wspólnych słowników i aktualizacja w PIM oraz innych obszarach
- Aktualizacja definicji atrybutów meblowych (dekor, wymiary, uchwyty, nogi, oświetlenie) na dedykowanej stronie www
- Informowanie o dokonanych zmianach danych w PIM zainteresowanej grupie osób
- Sporządzanie zestawień, harmonogramów z przeprowadzonych zadań
TWÓJ PROFIL:
- Wykształcenie - mile widziane wyższe lub w trakcie studiów
- Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Umiejętność inicjowania kreatywnych rozwiązań
- Bardzo dobra organizacja pracyZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Mile widziana znajomość systemu SAP
Miejsce pracy:
Ostrów Mazowiecka
Ostrów Mazowiecka
KORZYŚCI,
które oferujemy:
które oferujemy:
- Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
- Dofinansowanie świąteczne - 2 razy w roku
- Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
- Program poleceń pracowniczych
- Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
- ZFŚS
- Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
- Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy zdalnej
Administrator produktu
Miejsce pracy: Ostrów Mazowiecka
TWOJE ZADANIA:
- Administrowanie, weryfikowanie i raportowanie poprawności danych w platformie do zarządzania informacjami o produktach (PIM)
- Aktualizacja i korekta zweryfikowanych danych w PIM
- Definiowanie wspólnych słowników i aktualizacja w PIM oraz innych obszarach
- Aktualizacja definicji atrybutów meblowych (dekor, wymiary, uchwyty, nogi, oświetlenie) na dedykowanej stronie www
- Informowanie o dokonanych zmianach danych w PIM zainteresowanej grupie osób
- Sporządzanie zestawień, harmonogramów z przeprowadzonych zadań
TWÓJ PROFIL:
- Wykształcenie - mile widziane wyższe lub w trakcie studiów
- Znajomość pakietu MS Office w szczególności Excel na poziomie średniozaawansowanym
- Umiejętność inicjowania kreatywnych rozwiązań
- Bardzo dobra organizacja pracyZnajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Mile widziana znajomość systemu SAP
KORZYŚCI,
które oferujemy:
które oferujemy:
- Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
- Dofinansowanie świąteczne - 2 razy w roku
- Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
- Program poleceń pracowniczych
- Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
- ZFŚS
- Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
- Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
- Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online
- Elastyczny czas pracy
- Możliwość pracy zdalnej