Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Administrator sklepu internetowego

VIRBAC Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
730 dni temu

Ogłoszenie numer: 6859749, z dnia 2022-05-05

Firma Virbac poszukuje kandydata na stanowisko:

Administrator sklepu internetowego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

Podstawowy zakres odpowiedzialności:
  • Zapewnienie sprawnego działania platformy internetowej e-commerce poprzez koordynowanie działań operacyjnych
  • Bieżące administrowanie platformą sprzedażową – back-office, vet dashboard, pet owner dashboard
  • Uaktualnianie listy produktów i zmian cen w katalogu produktów
  • Zarządzanie zamówieniami – obsługa procesu sprzedażowego poprzez codzienne monitorowanie realizacji zamówień/zleceń, porównywanie listy zamówień i ich statusów wygenerowanych na platformie z listą dostarczoną do operatora logistycznego, zgłaszanie braków zamówień w systemie operatora logistycznego
  • Zarządzanie kontami klientów – statusy klientów
  • Informowanie, odpowiadanie na pytania i rozwiązywanie problemów klientów
  • Monitorowanie, analizowanie i zgłaszanie wadliwego działania internetowej platformy sprzedażowej
  • Śledzenie statystyk i sporządzanie raportów na wniosek przełożonego,
  • Analiza otoczenia konkurencyjnego, cen rynkowych i innych warunków handlowych w sposób i z częstotliwością wskazaną przez przełożonego
  • Współpraca z operatorem logistycznym - zarządzanie procesem reklamacji i zwrotów – terminowa realizacja reklamacji i zwrotów zgodnie z ustalonymi procedurami

Wymagania

  • Wykształcenie: preferowane jest ukończenie studiów wyższych I lub II stopnia (lub studiów podyplomowych), np. na kierunkach: marketing, zarządzanie, ekonomia, inżynieria zarządzania, informatyka

  • Znajomość obsługi komputera

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy o podobnym charakterze

  • Dobra znajomość języka angielskiego

Pożądane kompetencje:
  • Kompetencje twarde: znajomość zasad funkcjonowania sklepów internetowych, doświadczenie w obszarze SEM, SEO, user experience, znajomość zasad marketingu automatycznego, podstaw Google Analytics, znajomość platformy e-commerce BigCommerce będzie dużym atutem
  • Kompetencje miękkie: pozytywne myślenie i pozytywne nastawienie do pracy, wiara w sukces, chęć do zdobywania nowych umiejętności i doświadczeń, szybkie uczenie się, kreatywność w podejmowanych działaniach, elastyczność w szukaniu rozwiązań, samodyscyplina, sumienność, terminowe podejmowanie działań, pilnowanie tematu, autentyczność, ekstrawersja (ambiwersja)

Oferujemy

  • Bardzo dobre warunki zatrudnienia i wynagrodzenia
  • Pracę w zaangażowanym i wspierającym się zespole
  • Dodatkowe pakiety socjalne (m.in. ubezpieczenie, opieka medyczna, Multisport)
  • Możliwość rozwoju i oczywiście niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.