ARRIVA jest wiodącym ogólnoeuropejskim operatorem na rynku usług transportowych przewożącym ponad 1,5 miliarda pasażerów rocznie w 14 krajach Europy i zatrudniającym ponad 55.000 pracowników. Arriva jest ważną częścią grupy Deutsche Bahn, wiodącego operatora transportu towarowego i pasażerskiego w Europie. W Polsce zatrudniamy ponad 1200 osób i prowadzimy działalność w 14 oddziałach, koncentrując działalność na przewozach autobusowych i kolejowych.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:
Zakres zadań:
- Administracja systemami informatycznymi
- Konfiguracja urządzeń sieciowych i administracja siecią
- Dbanie o bezpieczeństwo sieci
- Administracja rozwiązaniami chmurowymi (Private Cloud – wirtualne serwery, O365)
- Zarządzanie serwerami
- Rozwój narzędzi wspomagających administrację i automatyzację procesów IT (np. dystrybucja oprogramowania (GPOs Windows, SCCM), Skrypty, Monitoring systemów, MDM, SIEM oraz PAM)
- Przeprowadzanie testów i rekomendowanie rozwiązań
- Nadzór na kopiami zapasowymi
Wymagania:
-
Bardzo dobra znajomość rozwiązań oraz doświadczenie w administracji systemów Windows
-
Znajomość sieci Wan i LAN
-
Znajomość systemu Linux będzie dodatkowym atutem
-
Znajomość systemów bazodanowych (MSSQL, PostgreSQL) będzie dodatkowym atutem.
-
Umiejętność pracy projektowej oraz dobra organizacja pracy samodzielnej
-
Umiejętności analityczne i przedstawiania rekomendacji
-
Umiejętność logicznego myślenia,
-
Skrupulatności,
-
Zdolności do rozwiązywania problemów
-
Znajomość języka angielskiego min. B2
-
Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
-
Umowa o pracę
-
Możliwość realizacji ambitnych zadań i rozwoju zawodowego
-
Bardzo dobrą atmosferę w pracy
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Stabilne zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym
-
System Benefitów