- prowadzisz sklep Carrefour express w ramach własnej działalności gospodarczej,
- zarządzasz pracownikami i salą sprzedaży,
- rozporządzasz asortymentem,
- nadzorujesz wyniki handlowe,
- dbasz o dalszy rozwój obrotów.
- jesteś osobą otwartą, pracowitą i przedsiębiorczą,
- masz zmysł handlowca i praktyczną znajomość technik sprzedaży,
- umiesz zarządzać zespołem,
- dobrze posługujesz się komputerem,
- jesteś gotowy/a do prowadzenia własnej działalności gospodarczej,
- Twoje doświadczenie w pracy w handlu lub w prowadzeniu działalności gospodarczej będzie dodatkowym atutem.
Wymagany wkład własny w wysokości 10 000 PLN.
- wyremontowany i w pełni wyposażony sklep,
- sprawdzony koncept handlowy na stabilny biznes,
- silną i rozpoznawalną na całym świecie markę,
- dobrze dobrany asortyment oraz profesjonalną logistykę,
- kompleksowy pakiet szkoleń,
- opiekę oraz wsparcie profesjonalistów przez cały okres współpracy.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Poznaj Carrefour Polska
Pracownicy Carrefour Polska to kilkanaście tysięcy specjalistów w różnych dziedzinach. Jesteśmy otwarci na trendy, technologie, a przede wszystkim na ludzi. Pasjonujemy się handlem i produktami. Chcemy zmieniać nawyki żywieniowe zarówno naszych klientów, jak i swoje własne. To nasza ambicja!
Opinie o pracodawcy
-
-
Agnieszka Hernik
Specjalista Skanowania
Codziennie stawiam czoła wyzwaniu jednoczenia i szkolenia moich współpracowników, ponieważ lata doświadczeń pokazały mi, że w pracy zespołowej jest największa siła i motywacja do działania.
-
-
Kinga Wilczyńska
Menedżer w Dziale Handlowym
Moją pasją jest moda. W pracy udaje mi się połączyć zamiłowanie do estetyki wyglądu z możliwościami, jakie dają nam rozwijające się media społecznościowe i narzędzia marketingowe.
Proces rekrutacji
-
Krok
Przesłanie aplikacji przez kandydata
-
Krok
Kontakt z kandydatem
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
-
Krok
Propozycja współpracy