Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/294/03/2018
Jesteś studentem lub absolwentem kierunków: finanse, bankowość, ekonomia, marketing i znasz:
• bardzo dobrze MS Office ze szczególnym uwzględnieniem Excel, PowerPoint
• oraz charakteryzujesz się zdolnością logicznego i analitycznego myślenia
• jesteś komunikatywny, kreatywny, zaangażowany w nowe wyzwania, chętny do nauki
Umożliwimy Tobie mi.in.:
• staż w największym Banku w Polsce
• uczestnictwo w realizacji projektów z obszaru bankowości Klienta Detalicznego
• współpracę ze specjalistami i ekspertami Banku w zakresie wypracowania i wdrożenia rozwiązań mających na celu wzrost efektywności pracy, jakości pracy, oraz satysfakcji Pracowników i Klientów Banku
• poznanie zasad skutecznego zarządzania sprzedażą w biznesie Klienta Detalicznego
Oferujemy:
• umowę zlecenie na okres do 6 miesięcy oraz elastyczny czas pracy
• opiekę mentora w trakcie stażu
• szkolenia wstępne
• dla najlepszych stażystów zatrudnienie na etat
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.