Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/287/10/2017
Główne zadania:
• obsługa recepcyjna gości
• organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
• ewidencja, rozdział i wysyłka korespondencji
• współpraca w zakresie realizowanych zadań z jednostkami, właściwymi komórkami organizacyjnymi Centrali oraz podmiotami Grupy Kapitałowej Banku
• ewidencjonowanie we właściwych aplikacjach realizowanych operacji oraz informacji dotyczących Klientów i zawartych umów, w tym umów dotyczących produktów i usług podmiotów zewnętrznych współpracujących z Bankiem
• przygotowywanie korespondencji do Klientów
• prowadzenie dokumentacji Klientów i rachunków oraz przekazywanie dokumentów do innych jednostek w zakresie wynikającym z przepisów wewnętrznych
Oczekujemy:
• preferowane kierunki wykształcenia: bankowość, finanse, ekonomia
• doświadczenia na stanowisku Asystenta
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
• samodzielności, terminowości, dokładność
Oferujemy:
• umowę o pracę (na zastępstwo)
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń