Analityk ds. reklamy (digital)

Frisco S.A.

Warszawa

12 dni temu

 Jesteśmy liderem warszawskiego
rynku zakupów spożywczych
z dostawą do domu.
Dołącz do naszego zespołu!

 

Analityk ds. reklamy (digital)
Miejsce pracy: Warszawa
TWOJE ZADANIA:
  • Weryfikacja Multi Touch Attribution (ścieżki atrybucji) tworzonych przez zewnętrzną agencję.

  • Tworzenie własnych MTA bazując na Google Analytics i innych systemach.

  • Weryfikacją MMM (marketing mix modelling).

  • Udział przy przeprowadzaniu conversion liftów.

  • Przygotowywanie rekomendacji mediowych na podstawie MTA, MMM, Conv. lift, innych.

  • Integracja danych pochodzących z różnych źródeł (w tym offline).

DOCENIAMY:
  • Wykształcenie wyższe - preferowany kierunek matematyka/ekonomia/ekonometria.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok, takie jak: MTA, MMM, Conv.Lift
  • Znajomość MS Excel, SQL, statystyki, Google Analytics
  • Nastawienie na efekt działań.
Oferujemy:
  • Możliwość nabycia nowych umiejętności i doświadczeń

  • Dofinansowanie do karty MultiSport
  • Pracę, do której przychodzi się z przyjemnością, bo jesteśmy zespołem fajnych ludzi

  • Ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe
  • Stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży

  • Codziennie świeże owoce w biurze

 

Poznaj

Frisco S.A.

Dlaczego warto?

Kiedy w 2006 powstawał supermarket online Frisco.pl, nikt w Polsce nie myślał jeszcze o robieniu zakupów spożywczych przez Internet. Historia marki pokazała jednak, że nowoczesna i wygodna alternatywa dla zakupów w sklepach stacjonarnych była strzałem w dziesiątkę. Frisco.pl to obecnie największy supermarket internetowy w Polsce i lider warszawskiego rynku e-grocery, którego baza aktywnych klientów odpowiada już liczbie klientów 7 hipermarketów stacjonarnych.

Wierzymy, że właściwy wybór produktów to przejaw troski o najbliższych i ich zdrowie, dlatego w doborze asortymentu zawsze kierujemy się filozofią „jak dla siebie” co oznacza, że wprowadzamy do sklepu tylko te produkty, które sami kupilibyśmy dla siebie i swojej rodziny.

Frisco.pl to zakupy, które można robić szybciej, sprawniej, a nawet przyjemniej, nie tracąc możliwości wybierania, poszukiwania promocji, niskich cen, wysokiej jakości i pewności, że dostajemy to, co najlepsze i świeże. Naszym klientom dajemy możliwość zaoszczędzenia czasu oraz zrobienia kompleksowych zakupów, które zostaną dostarczone prosto do kuchni na wybraną przez nich godzinę, bez wychodzenia z domu.

Dzięki Frisco.pl nasi klienci zyskują czas na to, co dla nich naprawdę ważne. Jesteśmy dumni, że każdego dnia pomagamy czynić tysiące domów zdrowym i szczęśliwym miejscem.

Proces rekrutacji pracowników biurowych

KrokWeryfikacja CV
Krok Telefoniczny kontakt z kandydatem
Krok Rekrutacja przez specjalistę ds. HR
Krok Rekrutacja z udziałem przełożonego
Krok Wybór kandydata
Krok Zatrudnienie

Proces rekrutacji pracowników fizycznych

KrokWeryfikacja CV
Krok Rozmowa telefoniczna
KrokSpotkanie z działem HR
Krok Zatrudnienie
Specjalista ds. e-marketingu jest odpowiedzialny za wdrażanie i koordynowanie projektów marketingowych firmy w sieci. Zajmuje się on również tworzeniem kampanii reklamowych oraz badaniem efektywności podejmowanych działań. Często zajmuje się on również tworzeniem newsletterów oraz mailingów. Do jego zadań należy śledzenie najnowszych trendów e-marketingowych oraz proponowanie nowych rozwiązań. ...
Praca Specjalista ds. e-marketingu