Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej. Od maja 2004 r. spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem strategicznym Inter Cars SA jest utrzymanie pozycji lidera w Europie Środkowo-Wschodniej.
W związku z rozwojem działu E-commerce w Inter Cars, zapraszamy do aplikowania Kandydatów, chcących mieć realny wpływ na rozwój firmy.
Analityk e-commerce
Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie analiz i raportów celem rekomendacji podnoszących efektywność sprzedaży E-commerce.
- Analiza ruchu i zachowania użytkowników oraz monitoring efektywności działań marketingowych.
- Przygotowywanie raportów, generowanie danych i baz z systemów analitycznych.
- Automatyzacja procesu raportowania i wizualizacja danych z wykorzystaniem Google Data Studio oraz BI.
- Monitorowanie trendów w obszarze E-commerce.
- Określanie celów, wdrożenie, konfiguracja, audyt.
- Bezpośredni wpływ na rozwój obszaru analitycznego dla kanału B2C E-commerce.
Wymagania:
- Minimum 3-lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku.
- Bardzo dobra znajomość rynku e-commerce
- Praktyczna znajomość narzędzi Google Analytics, Google Tag Manager, Google Data Studio
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- Otwartości i łatwości nawiązywania relacji
Oferujemy:
- Dużą samodzielność w działaniu i możliwość realizacji własnych pomysłów.
- Stabilność zatrudnienia.
- Możliwość pracy w modelu hybrydowym.
- Dogodną lokalizację w pobliżu Metra Młociny.
- Możliwość skorzystania z benefitów pozapłacowych na preferencyjnych warunkach.
- Zniżka pracownicza na części samochodowe grupy Inter Cars.
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
- Możliwość rozwoju poziomego jak i pionowego wewnątrz struktury Inter Cars.