Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w wyszukiwaniu i selekcji kandydatów na specjalistyczne, managerskie i dyrektorskie stanowiska w obszarze finansów
i bankowości. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
Dla naszego Klienta, nowo tworzonego Centrum Usług Wspólnych w Łodzi, poszukujemy doświadczonych specjalistów na stanowisko
-
udział w przygotowaniu miesięcznego rachunku wyników,
-
sporządzanie i interpretacja raportów oraz analiz finansowych,
-
partycypacja w procesie planowania finansowego krótko i długoterminowego oraz analizy odchyleń,
-
raportowanie do kontrolera finansowego,
-
monitorowanie budżetów realizowanych projektów,
-
sprawdzanie zgodności przychodów i kosztów dla niemieckich spółek.
-
minimum roczne doświadczenie zawodowe, preferowane na podobnym stanowisku,
-
wykształcenie wyższe (finanse, ekonomia, księgowość),
-
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego oraz komunikatywna znajomość języka angielskiego,
-
doskonałe umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły,
-
samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków.
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-
perspektywy rozwoju oraz udział w interesujących projektach,
-
praca w nowo tworzonym Centrum Usług Wspólnych dająca możliwość późniejszego awansu,
-
dynamiczną pracę w nowych strukturach firmy.