Dla naszego Klienta – amerykańskiego producenta laserów światłowodowych oraz wysokiej mocy wzmacniaczy laserowych, które znajdują swoje zastosowanie m.in. w obróbce materiałów, zastosowaniach medycznych i telekomunikacji, prowadzimy rekrutację na stanowisko Inżyniera Projektu – Optoelektronika.
Zadania:
- Postępowanie zgodnie z ustalonymi procesami laboratorium i innych działów oraz wymaganiami IMS np. IATF 16949, ISO 14001, ISO 45001, VDA 6.3, ISO 17025
- Realizacja strategii procesów laboratoryjnych On-Time (OT) oraz Right First Time (RFT) w stosunku do wszystkich testowanych próbek od surowców, przez półprodukty, po produkty finalne
- Przestrzeganie standardów stosowania metod analitycznych i wyposażenia laboratoryjnego w celu dostarczania skutecznych i rzetelnych pomiarów i raportów
- Wspieranie działań na rzecz najlepszej praktyki laboratoryjnej i ciągłego doskonalenia (Continual Improvement CI) w procesach laboratoryjnych
- Udział w szkoleniach i działaniach rozwojowych, w celu lepszego zrozumienia i wykonywania powierzonych i przyszłych zadań
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe chemiczne
- Min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku Analityka Chemika
- Dobra znajomość analitycznych metod pomiarowych oraz sprzętu pomiarowego
- Znajomość wymagań normy ISO/IEC 17025
- Umiejętność pracy z narzędziami pakietu MS Office (w szczególności Excel)
- Znajomość zintegrowanych technik rozwiązywania problemów i analizy przyczynowo-skutkowej
- Znajomość technik analiz statystycznych i MSA
- Dobra znajomość języka angielskiego
Oferta
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w firmie naszego Klienta
- Szerokie możliwości rozwoju w nowo powstającej na terenie Gliwic inwestycji z sektora high-tech
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kwalifikacji
- Pakiet medyczny oraz inne benefity pozapłacowe
- Możliwość poznania nowych technologii poprzez szkolenia organizowane w niemieckim oddziale firmy
- Realny wpływ na rozwój organizacji
- Niezbędne narzędzia pracy
- Praca w nowoczesnym biurze i laboratorium
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.