Analityk Sprzedaży

PLAY

Warszawa

144 dni temu

Warszawa
Analityk Sprzedaży
Twoje zadania:
  • Kompleksowa analiza sprzedaży i identyfikacja czynników zmian na podstawie różnych źródeł danych
  • Analizowanie wyników kanału sprzedaży oraz opracowywanie wniosków i rekomendacji
  • Analiza porównawcza z eksperckim komentarzem i wskazówkami działań
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów i komentowanie wyników
  • Weryfikowanie poprawności generowanych raportów

 

Szukamy Ciebie, jeśli:
  • Posiadasz doświadczenie w pracy analitycznej (mile widziany w obszarze sprzedaży)
  • Znasz zagadnienia bazodanowe
  • Posiadasz umiejętności analitycznego myślenia oraz zdolności formułowania wniosków
  • Bardzo dobrze znasz pakiet MS Office oraz SAS EG i/lub Business Objects -będzie to Twój dodatkowy atut
  • Efektywnie działasz i doskonale organizujesz swoją pracę
  • Jesteś osobą skrupulatną oraz samodzielną w działaniu
  • Jesteś osobą komunikatywną

 

Korzyści dla Ciebie
  • Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
  • System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
  • Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
  • Imprezy integracyjne
  • Tyt i tylko Ty decydujesz jak ubierasz się do pracy
  • Świętujemy sukcesy
  • Karta multisport
  • Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
„Klikając w przycisk „Wyślij” wyrażasz zgodę na przetwarzanie przez P4 sp. z .o.o. z siedzibą w Warszawie (02-677), ul. Taśmowa 7 (dalej „P4”) jako administratora, danych osobowych zawartych w Twoim zgłoszeniu rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu o pracę. Zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa (np. Twój wizerunek, zainteresowania). Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. Twoje imię, nazwisko, miejsce zamieszkania lub adres do korespondencji, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Masz prawo zażądać dostępu do treści danych, które Cię dotyczą – poprawić je, zaktualizować, sprostować, przenieść, usunąć lub ograniczyć ich przetwarzanie. Możesz też wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. Zawsze masz prawo do wycofania wyrażonej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych sprzed wycofania zgody.

Jeśli masz wątpliwości, czy Twoje dane są prawidłowo przetwarzane przez P4, to możesz wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Pełna treść obowiązku informacyjnego jest dostępna na stronie www.play.pl/oi/w

Poznaj

PLAY

PLAY to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.

Poznaj stanowisko: Analityk Sprzedaży 
Analityk sprzedaży, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, analizuje wyniki sprzedaży poszczególnych produktów firmy lub przedsiębiorstwa. Pozyskane w ten sposób dane wykorzystywane są do kreowania polityki sprzedażowej firmy, mając na celu podwyższenie wyników finansowych. W analizowaniu wyników sprzedażowych osoba zatrudniona na tym stanowisku może skupiać się na poszczególnych produktach, ...
Praca Analityk Sprzedaży