(Warszawa)
U nas masz na dzień dobry:
- Umowę o pracę - bo bezpieczeństwo zatrudnienia dla każdego z nas jest superważne.
- Zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym - bo nie samą pracą człowiek żyje.
- Pełny pakiet benefitów: od kultury, sportu i wypoczynku, po korzystny fundusz emerytalny - bo Ty wiesz najlepiej, na czym Ci zależy.
- Prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski - bo zdrowie jest najważniejsze.
- Profesjonalne szkolenia - bo liczy się Twój rozwój.
Na co dzień w naszym zespole:
- obsługujesz II linię wsparcia dla systemów bankowości elektronicznej/otwartej bankowości,
- zajmujesz się (rejestracją, analizą, rozwiązywaniem, eskalowanie) błędów i awarii w systemach elektronicznej/otwartej bankowości,
- wspierasz proces obsługi reklamacji, analizy logów systemowych,
- współpracujesz z dostawcami oprogramowania (wewnętrznymi i zewnętrznymi) w zakresie usuwania błędów w systemach elektronicznej/otwartej bankowości,
- współpracujesz z podmiotami zewnętrznymi w zakresie onboardingu na platformę otwartej bankowości, obsługi zapytań, błędów oraz eskalacji problemów po stronie banku (w tym w języku angielskim),
- wspierasz tworzenie i testowanie dedykowanych rozwiązań software związanych z procesami obsługowymi,
- współtworzysz procesy i procedury w zakresie współpracy z podmiotami zewnętrznymi, jednostkami wewnętrznymi banku oraz obsługi nowych produktów,
- monitorujesz poprawności działania usług oraz proaktywnie reagujesz na nieprawidłowości.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- dobrze znasz przynajmniej jeden z serwisów bankowości elektronicznej i produktów w nim obsługiwanych (w szczególności iPKO, iPKO Biznes lub Inteligo),
- masz wykształcenie wyższe lub jesteś studentem ostatnich lat,
- masz 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znasz środowiska Windows i Linux, zagadnienia sieciowe i środowiska internetowe,
- masz zdolności analityczne, umiejętność szybkiego kojarzenia faktów i wyciągania wniosków,
- swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (w mowie i piśmie).
Dodatkowym atutem będzie:
- umiejętność programowania w językach skryptowych (np. perl, bash),
- doświadczenie w administracji systemami Linux,
- znajomość jira i confluence,
- znajomość lub doświadczenie w pracy w metodykach zwinnych.
To dobry dzień na aplikowanie! #ZajmijStanowisko.
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.