CORE SERVICES działa na rynku od 2010 roku, z naszych usług korzystają zarówno największe instytucje z sektora bankowo-finansowego w Polsce, lokalne i globalne firmy IT jak również dynamicznie rozwijające się software house’y.
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk Systemowy CRM
Miejsce pracy: Warszawa
Najważniejsze obowiązki:
- Rozwój i zarządzanie systemami informatycznymi wspierającymi Sprzedaż klasy CRM (np.: Siebel),
- Odpowiedzialność za analizę wymagań biznesowych,
- Współpraca z zespołem projektowym, z dostawcami zewnętrznymi, w tym zarządzanie zespołem konsultantów i nadzorowanie zleconych do wykonania prac,
- Wsparcie w procesie testów i wdrożeń nowych rozwiązań na środowiska testowe i produkcyjne,
- Wsparcie jednostek odpowiedzialnych za utrzymanie systemów w rozwiązaniu problemów,
- Analiza przyczyn powstawania problemów, zarządzanie działaniami zaradczymi i naprawczymi.
Idealny kandydat posiada:
- Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie analizy systemów - CRM,
- Znajomość baz danych: Oracle (PL/SQL) oraz serwerów aplikacyjnych Weblogic,
- Znajomość UML oraz narzędzi projektowych: Enterprise Architect,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Oferujemy:
- Ddługoterminową współpracę,
- Zapewniamy dedykowanego opiekuna administracyjnego,
- Proponujemy atrakcyjne wynagrodzenie dopasowane do posiadanych umiejętności,
- Oferujemy zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy (umowa o pracę/B2B),
- Zapewniamy pakiet benefitów (prywatne ubezpieczenie medyczne, karta multisport).