TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Dla naszego klienta szybko rosnącej organizacji oferującej rozwiązania Fin Tech polegające na integracji i optymalizacji API dla klientów zarówno krajowych jak i międzynarodowych organizacji poszukujemy osoby na stanowisko:
Analityk systemu wsparcia
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 36730#19090070
Zakres obowiązków:
- Przeglądanie i debugowanie nowoczesnych dzienników
- Rozwiązywanie umiarkowanie skomplikowanych problemów związanych z aplikacją
- Współpraca z zespołem wsparcia klienta
- Utrzymanie aplikacji w środowisku produkcyjnym (parametryzacja, konfiguracja, wsparcie w analizie i rozwiązywaniu błędów)
- Zarządzanie incydentami związanymi z produkcją naszego rozwiązania - platformy API
- Nadzorowanie działania komponentów platformy
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Silne zrozumienie i doświadczenie w pracy z API (REST / JSON) i narzędziami Postman, APIMetrics, swagger
- Dobra znajomość relacyjnych baz danych SQL
- Doświadczenie z Dockerem i Kubernates
- Doświadczenie w pracy z produktami Attlassian (Jira, Confluence)
- Umiejętność budowania relacji z klientami i jasnego wyjaśniania koncepcji technicznych
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Biegła znajomość języka angielskiego, aby móc współpracować z klientami
- Gotowość do samodzielnej pracy na systemie zmianowym 24/7
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Udział w ciekawych projektach