Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Analityk wsparcia systemu eCommerce
Miejsce pracy: Warszawa
Co będziesz robić:
- będziesz pierwszą linią wsparcia dla procesów i usług w ramach sprzedaży internetowej
- analizować zgłaszane błędy od użytkowników systemu wraz z samodzielnym monitoringiem serwisu za pomocą dostępnych narzędzi
- merytorycznie weryfikować zgłoszenia błędów ze strony Zespołów Biznesowych
- uzupełnianiać brakujące informacje w formułowanych zgłoszeniach
- przygotowywać, testować i implementować rozwiązania przy współpracy z Dostawcą
- konfigurować system Sklepu Internetowego
- samodzielnie naprawiać błędy wynikające z nieprawidłowej konfiguracji systemu
- reagować na błędy systemu zgłaszane przez monitoringi automatyczne.
Szukamy osób, które:
- mają doświadczenie przy pracy z serwisami internetowymi
- posiadają wykształcenie techniczne (mile widziane)
- posiadają wiedzę z zakresu eCommerce
- odznaczają się wysokimi zdolnościami analitycznymi
- bardzo dobrze planują swoją pracę i są odporne na stres.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego
- ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl
- innowacyjne środowisko pracy.
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.
Co będziesz robić:
- będziesz pierwszą linią wsparcia dla procesów i usług w ramach sprzedaży internetowej
- analizować zgłaszane błędy od użytkowników systemu wraz z samodzielnym monitoringiem serwisu za pomocą dostępnych narzędzi
- merytorycznie weryfikować zgłoszenia błędów ze strony Zespołów Biznesowych
- uzupełnianiać brakujące informacje w formułowanych zgłoszeniach
- przygotowywać, testować i implementować rozwiązania przy współpracy z Dostawcą
- konfigurować system Sklepu Internetowego
- samodzielnie naprawiać błędy wynikające z nieprawidłowej konfiguracji systemu
- reagować na błędy systemu zgłaszane przez monitoringi automatyczne.
Szukamy osób, które:
- mają doświadczenie przy pracy z serwisami internetowymi
- posiadają wykształcenie techniczne (mile widziane)
- posiadają wiedzę z zakresu eCommerce
- odznaczają się wysokimi zdolnościami analitycznymi
- bardzo dobrze planują swoją pracę i są odporne na stres.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego
- ubezpieczenia na życie oraz programu sportowego Multisport/OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- dodatkowe benefity w postaci kart rabatowych na zakupy w sieci CCC oraz w sklepie internetowym eobuwie.pl
- innowacyjne środowisko pracy.
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.