specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków bieżące wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedażowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie SAP Business One, współpraca z audytorami, prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, rozliczenie zaliczek pracowników wraz z prowadzeniem...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości spółek; Zarządzanie zespołem księgowych; Prowadzenie i kontrola ewidencji VAT; Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT i CIT; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Współpraca z klientami,...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze Wyjaśnianie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...
Cpl Jobs is a part of the larger European recruitment and HR services group, Cpl Resources. We help the greatest talents to develop their careers and enable leading companies on the Polish and European market to find the best professionals.
Currently for our Client, international, fast-growing company we are looking for Candidates for a position of AP Accountant with French
The Candidate will be responsible for:
Processing financial data;
Preparing reports and analysis;
Respond to AP queries (vendor queries) by the means of workflow solutions and ERP system
Support processing invoices/payments if needed
Work with supplier to resolve unreadable invoices
Work with supplier to resolve unreadable invoices
Create voucher requests
Audit, track and resolve duplicate payments prior to execution of payment runs.
Our requirements:
University degree in accounting/finance;
experience in SAP, Excel, Accounts Payable or Procurement;
fluency in French language and good command of English;
experience in working in related area;
positive attitude, open-minded team player.
We offer:
Job contract
the opportunity to participate in training and language courses
an extensive benefits package (Multisport,, OK System, private medical healthcare, life insurance, cinema tickets)
an induction training that will allow you to smoothly transition into your new role
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Twój zakres obowiązków bieżące wystawianie oraz księgowanie faktur sprzedażowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie SAP Business One, współpraca z audytorami, prowadzenie ewidencji wyposażenia, środków trwałych, rozliczenie zaliczek pracowników wraz z prowadzeniem...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Toruń
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Księgowanie faktur, wyciągów bankowych oraz innych dokumentów księgowych; Księgowanie dokumentów magazynowych; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym; Uzgadnianie sald kontrahentów; Sporządzanie raportów o stanie należności i...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zadania: Prowadzenie pełnej księgowości spółek; Zarządzanie zespołem księgowych; Prowadzenie i kontrola ewidencji VAT; Uzgadnianie sald kont rozrachunkowych; Udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych VAT i CIT; Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych; Współpraca z klientami,...
specjalista senior / mid / ekspert umowa o pracę / kontrakt B2B część etatu 70,00 - 85,00 zł / godz. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Bookkeeping in accordance to Polish accounting policies; Issue of invoices; Payment of expenses; Month end closure and reconciliation; Payroll, ZUS, VAT and Corporate tax preparation, computation, submission and execution of relevant payments; Preparation of internal reports for the group’s...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 godz.
OPIS STANOWISKA Kontrola, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych; Przygotowywanie ewidencji dokumentów do deklaracji podatkowych; Przygotowywanie płatności dla dostawców; Księgowanie wyciągów bankowych; Przygotowywanie rozliczeń gotówkowych.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Na powierzonym stanowisku Kierownik ds. kontrolingu będzie partnerem biznesowym dla zarządu spółki oraz kadry kierowniczej w tematach o charakterze kontrolingowym. Zakres odpowiedzialności: Analiza wyników finansowych firmy i wdrażanie rozwiązań optymalizacyjnych w tym obszarze Wyjaśnianie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Twój zakres obowiązków Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla...
Zakres obowiązków: księgowanie raportów kasowych, wyciągów bankowych, faktur, delegacji pracowniczych, list płac i innych dokumentów księgowych; kontrola i bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; kontrola i rozliczanie rozrachunków z kontrahentami oraz...