Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Offer:
- Attractive remuneration + bonuses
- Employment directly with our Client - permanent contract for an indefinite period after trial period
- Office in the city center
- Benefit package
- Open and friendly organizational culture
Requirements:
- Several years of work experience in Accounting or Financial area
- Shared service center experience and solid understanding and knowledge of AP processes
- Strong leaderships skills - experience in managing team
- University Graduation (Economics, Finance and Accounting, etc.)
- Very good English, good knowledge of
- German or other language is an advantage
- Very good knowledge of SAP
- Ability to set priorities for work, assign tasks and execute results
Duties:
- Coordinating and performing all AP activities
- Leading a team of AP (including 3 Team Leaders and 60 team members) and establishing goals and objectives for direct reports and assessing performance against them
- On time delivery in line with SLA
- Understanding of business needs and priorities and effective interaction with customers
- Regular analysis of the KPI’s and creating proper action plans to reach target levels
- Acting as point of contact for all process/people related escalations
- Interacts closely with local entities/stakeholders and ensures issues are addressed effectively
- Evaluating AP processes, organizing for efficiency and making recommendations and/or implement improvements as needed
- Communicating with and influencing key stakeholders to ensure understanding of objectives and priorities
- Day-to-day complex control of relevant metrics, reports and financial transactions
- Working closely with cross functional teams to identify and implement improvement opportunities
- Providing relevant reporting, validate data and analytics
- Coach and mentor Team Leaders and team members to continuously improve performance, ensure optimal deployment of the resources to achieve business goals, motivate Team Leaders and team members to achieve individual and team objective and train direct report
- Ensuring a positive working relationship within the team
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.