Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
4 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...
The Support business is a critical strategic and growth lever for the company. The Support Product Marketing Manager (PMM) is responsible for leading the Support Go-To-Market strategy for the CEE Area developing strong partnerships across marketing and sales to lead and execute the priorities.
what we offer
A culture of growth and development with a training budget.
We work remotely.
6 month contract of employment.
Opportunity to work in an international, multi-cultural environment.
Ambitious role in a global company.
Flexible working conditions.
your tasks
The Support PMM leads the field business for their solution/motion and has overall responsibilities for enabling each Area teams’ success by:
Leading the Support business in alignment with other business owners (Sales segments, Marketing BGs, Customer success unit)
Drive business outcomes by executing Support Go-To-Market plan to exceed business targets (Revenue, Pipeline, Lead generation, Penetration…)
Build and land growth plans to win and maximize the local market opportunity, based on the WW Support priorities;
Actively lead and engage with all stakeholders across the Area and subsidiaries for One Microsoft orchestration
Dealing with ambiguity
Can do attitude / Growth mindset
what we expect
Bachelor’s Degree (B.S./B.A.) required, MSC/MBA a plus, relevant fields of study include Marketing, Business, Computer Science and/or equivalent experience
2-3 years marketing related experience
Some experience with Cloud technology and/or how Support models works
Customer focus and understanding
Strong analytical skills
Excellent communicator
Track record of strong influencing and stakeholder management skills
Zadania: Analiza rynku: Śledzenie trendów w branży budowlanej, analiza konkurencji, identyfikacja nowych możliwości rynkowych. Planowanie strategii biznesowej: Współtworzenie strategii rozwoju firmy, opracowywanie planów działań mających na celu osiągnięcie celów biznesowych....
Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Koordynowanie prac związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; Bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac, weryfikacja terminów, postępów prac oraz sprawowanie nadzoru nad zewnętrznymi jednostkami biorącymi udział w procesie; Rozwój...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
Opis stanowiska: Realizacja celów rozwojowych Tribe CRM & Analityka, w tym zarządzanie Backlogiem Produktu, tworzonym na podstawie rekomendacji data driven (własnych, zespołu oraz interesariuszy). Realizacja spersonalizowanych omnikanałowych interakcji z Klientami poprzez efektywne kampanie...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Zadania: Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii dla prowadzonych produktów Zarządzanie powierzonymi kategoriami Kształtowanie polityki cenowej podległego portfela Przygotowanie i realizacja założeń budżetowo - sprzedażowych Monitorowanie i analiza rynku, działań konkurencji....
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat 8 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
4 dni
Zakres obowiązków: Aktywny udział przy wprowadzaniu nowych produktów. Monitorowanie trendów na rynku oraz potrzeb i wymagań klientów. Tworzenie zamówień w fabrykach, w oparciu o analizy sprzedaży. Samodzielne testowanie produktów przed wprowadzeniem do sprzedaży. Analiza działań...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
10 dni
Zakres obowiązków: Wdrożenie nowych produktów wędkarskich. Analiza trendów rynkowych, odpowiedź na potrzeby klientów. Zarządzanie zamówieniami u producentów na podstawie analiz sprzedażowych. Testowanie produktów przed wprowadzeniem ich na rynek. Badanie działań konkurencji,...
udział w procesie wdrażania nowych produktów z obszaru agd gromadzenie materiałów niezbędnych do wprowadzania produktu do handlu (opisy, zdjęcia, projekty opakowań, instrukcje itp.) nadzór na poprawnością i terminowością materiałów koordynowanie przepływu informacji nt. produktów...
Opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla powierzonej grupy asortymentowej. Przygotowanie planów sprzedaży (zarządzanie cyklem sprzedaży i cyklem życia produktu). Bieżąca analiza rynku pod kątem pozycjonowania produktu oraz badanie efektywności jego wdrożenia (dbałość o poziom...