Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla jednego ze swoich Klientów poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.
Zadania:
- Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria)
- Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień
- Przygotowanie raportów na potrzeby zarządu
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego min. B2 i j. angielskiego min. B1 (warunek konieczny!)
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej w branży logistycznej
- Bardzo dobra znajomość systemu MS Office (w szczególności Excel)
- Wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Pracę na pełny etat
- Konkurencyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia
- Pakiet szkoleń wdrażających
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Umowę o pracę tymczasową z opcją przejścia na umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z klientem
- Dostęp do bogatego pakietu benefitów
Numer ref. SOK/049/FCI
Oferta dotyczy pracy tymczasowej
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.