KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
dziś wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prace związane z zaopatrzeniem i organizacją biura; Rozliczanie płatności kontrahentów; Weryfikacja kas dziennych; Przygotowywanie dokumentów do Biura Rachunkowego; Zlecone zadania od przełożonego i zarządu; Redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych Samodzielne prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.
BIOAGRA S.A. - czołowy producent etanolu i produktów paszowych, poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista(ka) ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Koprki
OPIS STANOWISKA:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie sekretariatu Spółki, a w szczególności za:
Obsługę Zarządu, narad i gości.
Obsługę spotkań pracowników Spółki.
Obsługę centrali telefonicznej oraz innych urządzeń biurowych (drukarka, faks).
Organizację podróży służbowych Zarządu (zamawianie biletów lotniczych, hoteli) oraz prowadzenie ewidencji delegacji służbowych Zarządu.
Obsługę korespondencji - ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w księgach kancelaryjnych, nadawanie korespondencji/przesyłek, dystrybucja korespondencji do odpowiednich komórek organizacyjnych.
Prowadzenie rejestru umów i faktur oraz dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
Współpracę z dostawcami w zakresie serwisu urządzeń biurowych oraz zamawiania m.in. artykułów biurowych, spożywczych, materiałów eksploatacyjnych, tłumaczeń, poczty kurierskiej.
WYMAGANIA:
Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Wykształcenie minimum średnie, preferowane o profilu administracyjnym lub ekonomicznym.
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Znajomość obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych.
KGL S.A.Klaudyn
praca hybrydowa / stacjonarna
dziś wygasa
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków: nadzór nad utrzymaniem czystości i ładu na terenie fabryki; zamawianie towarów i wyposażenia pod bieżące funkcjonowanie zakładu; wydawanie i zamawianie ubrań roboczych oraz narzędzi do pracy dla nowych pracowników i rozliczanie ich z tego w momencie zakończenia...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
Twoja przyszła rola: przygotowanie zestawień finansowych, przygotowywanie rozliczeń projektowych, analiza i rejestracja umów projektowych, wystawianie faktur i korekt dla klientów, wsparcie w procesie windykacji należności. Aplikuj, jeśli: posiadasz umiejętności bardzo dobrej organizacji...
Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 5 000 - 6 800 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Prace związane z zaopatrzeniem i organizacją biura; Rozliczanie płatności kontrahentów; Weryfikacja kas dziennych; Przygotowywanie dokumentów do Biura Rachunkowego; Zlecone zadania od przełożonego i zarządu; Redagowanie i publikacja ogłoszeń rekrutacyjnych Samodzielne prowadzenie...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
2 dni
Zadania: nadzór nad obiegiem dokumentów personalnych; wspieranie realizacji procesów kadrowych (proces rekrutacji, inne); sporządzanie umów, aneksów; kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP (centrala); sporządzanie raportów, zestawień, analiz personalnych; stały kontakt z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Weryfikacja i rozliczanie czasu pracy produkcji; Sporządzanie wniosków o zatrudnienie; Sporządzanie wniosków inwestycyjnych i zakupowych; Sporządzanie raportów dotyczących zamówień; Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.