Architekt Systemów Contact Center
Miejsce pracy: Poznań
Nr ref.: JO-1401-277663_WS_3528_8
CPL Jobs jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Grupa CPL jest obecna w 8 krajach posiadając łącznie sieć 44 biur, oferuje swoim partnerom biznesowym szereg rozwiązań z zakresu ZZL, w szczególności: Rekrutacje Pracowników Stałych, RPO, Master Vendor, Preferred Supplier, Direct & Executive Search oraz Consulting Obszarów HRM.
Dla naszego Klienta, firmy z branży outsourcingu usług IT i Telecom, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Architekt Systemów Contact Center.
Obowiązki:
- Reorganizacja pracy działu, poprawa relacji z Klientami i dostawcami.
- Zapewnienie wysokiej jakości, bezpieczeństwa, stabilności i rozwoju rozwiązań technicznych stosowanych w obszarze Contact Center.
- Rozwój rozwiązań informatycznych, wspierających usługi Contact Center.
- Koordynacja pracy sekci IT wspierającej działania Contact Center.
- Zarządzanie architekturą systemów Contact Center.
- Administrowanie infrastrukturą IT dla Klientów wewnętrznych.
- Wspieranie merytoryczne Administratorów systemów Contact Center.
- Koordynacja przy rozwiązywaniu bieżących problemów informatycznych.
- Zarządzanie cyklem życia architektury, nadzór nad serwisem i konserwacją sprzętu.
- Utrzymywanie SLA infrastruktury IT na poziomie ustalonym z Działem IT.
- Projektowanie i wycena nowych rozwiązań technicznych i projektów.
- Wsparcie realizacji projektów biznesowych oraz wewnętrzncyh.
- Reprezentowanie spółki przed obecnymi i potencjalnymi Klientami oraz dostawacami usług IT.
- Zarządzanie zewnetrznymi dostawcami usług (analiza ofert, monitorowanie jakości usług, koordynacja wdrożonych rozwiązań).
Oczekiwania:
- Bardzo dobra, praktyczna znajomość narzędzi wspierających usługi Contact Center.
- Poszukiwany jest ‘fan rozwiązań Contact Center’, osoba znająca różne narzędzia, interesująca się nowymi technologiami i rozwiązaniami, śledząca aktualną sytuację na rynku.
- Inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań, oraz chęć wprowadzania tych rozwiązań w życie.
- Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem sieci VoIP, oraz tradycyjnej telefonii.
- Bardzo dobra znajomość protokołów TCP/IP.
- Doświadczenie w administracji systemami wspomagającymi pracę Contact Center, a w szczególności: PBX (Avaya Systems), PDS, ACD/CCD, IVR, CTI, System rejestracji rozmów, System raportowy.
- Znajomość działania protokołów takich jak: SCCP, SIP, RTP/SRTP. H.323, MGCP, TCP/IP.
- Umiejętność zarządzania zespołem administratorów i planowania rozwoju działu.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów z wykorzystaniem metodyki projektowej.
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w stabilnym, międzynarodowym środowisku, w firmie zajmującej czołowe miejsce na rynku ousourcingu usług IT/Telecom.
- Możliwość rozwoju zawodowego (Klient proponuje szeroki pakiet szkoleń wstępnych i specjalistycznych, oraz obszerny pakiet szkoleń okresowych, udział w konferencjach krajowych i międzynarodowych).
- Prowadzenie i koordynowanie ciekawych projektów.
- Atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie zasadnicze + wewnątrzfirmowy system bonusowy).
- Wsparcie finansowe w przypadku relokacji.