Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Referent ds. Sprzedaży

    Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa-Praga-Południe Archiwista Warszawa-Praga-Południe
Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt

Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Warszawa, Praga-Południe
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
96 dni temu
SPOSÓB APLIKOWANIA NA TĘ OFERTĘ

 

Dokumenty należy złożyć przez system elektronicznej rekrutacji ZGN, tj.: wypełnić formularz aplikacyjny dotyczący oferty pracy i dołączyć niezbędne dokumenty.

 

https://pragapld.um.warszawa.pl/waw/zgn-pragapld/praca

Oferta jest ważna do 30 września 2025 roku.

 

DYREKTOR ZAKŁADU GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
W DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M. ST. WARSZAWY

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze

Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej /prowadzenie składnicy akt - 1 etat / Rekrutacja 41

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU
  • Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym:
    • prowadzenie zakładowej składnicy akt;
    • informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz  o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji;
    • przyjmowanie dokumentacji niearchiwalnej z komórek;
    • udostępnianie dokumentacji niearchiwalnej;
    • monitorowanie zmian w przepisach dotyczących archiwizacji;
    • udzielanie wyjaśnień i zaleceń z zakresu archiwizacji pracownikom innych komórek;
    • przygotowywanie dokumentacji do brakowania oraz występowanie do Archiwum Państwowego  o zgodę na brakowanie;
    • monitorowanie stanu pomieszczeń składnic akt oraz wyposażenia znajdującego się w nich pod kątem zapewnienia odpowiedniego zabezpieczenia dokumentacji, w szczególności pod kątem  jej zalania.
  • Obsługa portalu sprawozdawczego GUS, w tym:
    • nadawanie i odbieranie uprawnień użytkownikom portalu sprawozdawczego GUS;
    • przypisywanie użytkownikom sprawozdań w portalu sprawozdawczym GUS;
    • monitorowanie terminowości wykonywania sprawozdań oraz informowanie użytkowników o obowiązkach sprawozdawczych.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA DANYM STANOWISKU

 

Miejsce pracy: jednostka organizacyjna na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. Budynki  Zakładu nie są dostosowane dla osób niedowidzących i niewidzących oraz z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku. Budynki nie są wyposażone w podjazdy dla wózków.
Stanowisko pracy: bezpieczne, zgodne z normami BHP, praca przy monitorze ekranowym.

 

OFERUJEMY
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy,
  • pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport,
  • możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,
  • terminowość wypłaty wynagrodzenia.
WYMAGANIA FORMALNE
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy  o pracownikach samorządowych,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • wykształcenie wyższe lub średnie i minimum 3-letni staż pracy,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
WYMAGANIA KONIECZNE
  • minimum roczne doświadczenie na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum/składnicy akt,
  • preferowane wykształcenie średnie lub wyższe na kierunku archiwistyka i zarządzanie dokumentacją, lub ukończony kurs/szkolenie kancelaryjno - archiwalny,
  • znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych (szczególnie instrukcji kancelaryjnej i instrukcji
    w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r.).
WYMAGANIA DODATKOWE
  • samodzielność, sumienność i dobra organizacja czasu pracy,
  • systematyczność, odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność współpracy,
  • terminowość w realizacji wyznaczonych zadań.
WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób  z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu  osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Referent ds. Sprzedaży

    Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...