Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Milanówek Archiwista Milanówek
Archiwista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Działalności Archiwalnej

Archiwista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Działalności Archiwalnej

Archiwum Państwowe w Warszawie
Milanówek
praca stacjonarna
3189 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171609
  • Data ukazania się ogłoszenia: 27 lipca 2015 r.

Archiwum Państwowe w Warszawie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • archiwista
  • do spraw udostępniania i informacji archiwalnej
  • w Wieloosobowym Stanowisku ds. Działalności Archiwalnej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Archiwum Państwowe w Warszawie
    ul.Krzywe Koło 7
    00-270 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Milanówek
  • Wieloosobowe Stanowisko
    ds. Działalności Archiwalnej
    ul. Okrzei 1
    05-822 Milanówek

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie pracowni naukowej, udzielanie informacji o zasobie i zasadach udostępniania w pracowni naukowej.
  • Przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja zgłoszeń użytkowników zasobu archiwalnego pod kątem możliwości udostępnienia
  • Obsługa klientów pracowni naukowej, przygotowanie akt do udostępnienia, dostarczanie zamówionych akta do pracowni naukowej, sprawdzanie kompletności zwracanych akt
  • Przeprowadzanie kwerend
  • Ewidencjonowanie, opracowanie oraz skontrum zasobu Archiwum Państwowego w Warszawie
  • Wprowadzanie danych do bazy danych IZA

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientem.
    - obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie;
    - obsługa sprzętu biurowego (drukarki, kserokopiarki, niszczarki dokumentów);
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Kontakt z kurzem w magazynach archiwalnych, możliwość narażenia na czynniki biologiczne: grzyby, bakterie, pleśnie, pył osiadły.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie + policealne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji państwowej lub samorządowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • znajomość przepisów prawa archiwalnego
    • umiejętność obsługi komputera
    • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
    • odporność na stres
    • obowiązkowość, rzetelność, sumienność, systematyczność
    • dobra organizacja pracy własnej
wymagania dodatkowe
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...