Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

    Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
  • Kierownik Archiwum

    Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
  • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

    SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
  • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Komenda Miejska Policji w Opolu
Opole
praca stacjonarna
1666 dni temu
Komenda Miejska Policji w Opolu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 55744

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- praca przy monitorze ekranowym, w pomieszczeniu biurowym, w warunkach normalnych , w godzinach 7:30 - 15:30
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- budynek i pomieszczenia urzędu nie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;

Zakres zadań

  • prowadzenie składnicy akt dla KMP w Opolu i jednostek podległych – przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej spraw ostatecznie załatwionych;
  • przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji a także porządkowanie zasobu i przeprowadzanie kwerend archiwalnych i skontrum dokumentacji
  • udostępniania przechowywanej dokumentacji, wycofywanie ze stanu składnicy w przypadku wznowienia spraw w komórce organizacyjnej, udzielanie informacji na podstawie posiadanych materiałów i ewidencji, sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności składnicy i stanu dokumentacji w składnicy;
  • inicjowanie brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym prawidłowości sporządzonych protokołów brakowania dokumentacji kategorii BC z komórek i jednostek, wydawanie zgody na niszczenie dokumentacji kat. BC;
  • doradzanie komórkom/jednostkom organizacyjnym w zakresie doboru klas z wykazu akt do załatwianych spraw, właściwego zakładania spraw w ramach pełnienia roli koordynatora czynności kancelaryjnych;
  • prowadzenie ewidencji i załatwianie spraw związanych z przekazanymi Policji rzeczami i dokumentami znalezionymi;
  • w zakresie pracy kancelaryjno-biurowej: przyjmowanie i rejestrowanie spraw, a także archiwizowanie spraw zakończonych, wytworzonych i zgromadzonych w komórce organizacyjnej;
  • wykonywanie zastępstw w przypadku nieobecności starszego referenta referatu lub skumulowanej absencji pracowników realizujących zadania z zakresu obsługi kancelaryjno – biurowej sekretariatów.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • znajomość obowiązujących przepisów, umiejętność samodzielnego rozwiązywania pojawiających się problemów, komunikatywność, rzetelność, umiejętność przewidywania i planowania oraz dobrej organizacji pracy
  • doświadczenie w archiwizowaniu dokumentacji,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty

    • Specjalista ds. czynności kancelaryjnych w Dziale Organizacyjnym

      Centrum Nauki Kopernik   Warszawa, Powiśle    praca hybrydowa
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      1 dni
      Zakres obowiązków Wspieranie wszystkich pracowników w instytucji w wykonywaniu ich zadań w zakresie prowadzenia dokumentacji i spraw w systemie EZD RP oraz systemie tradycyjnym papierowym, przygotowywanie bieżących raportów dotyczących nieprawidłowości w gromadzeniu dokumentacji,...
    • Kierownik Archiwum

      Szpital Kliniczny im. dr. Józefa Babińskiego SPZOZ w Krakowie   Kraków, Podgórze    praca stacjonarna
      starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      3 dni
      Kierownik Archiwum podlega służbowo Dyrektorowi Szpitala. Pełni nadzór nad zadaniami realizowanymi w Archiwum przez podległy personel czyli: Przejmowanie właściwie opracowanej dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych do Archiwum Zakładowego na podstawie spisów...
    • Pracownik do digitalizacji (skanowania) dokumentacji / Pracownik Biurowy

      SAWIMED Sp. z o. o.   Sawice-Wieś, ul. Ogrodowa 20, koło Sokołowa-Podlaskiego    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową / o pracę / zlecenie  tymczasowa/dodatkowa  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      1 dni
      Zakres obowiązków skanowanie dokumentów i wprowadzanie ich do sytemu komputerowego; niszczenie zdigitalizowanych dokumentów.
    • Specjalista ds. administracyjnych w Dziekanacie

      Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa    praca stacjonarna
      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
      4 dni
      Zakres obowiązków: Administrowanie i obsługa procesu dydaktycznego; Kompleksowa obsługa studentów i wykładowców; Opracowywanie decyzji administracyjnych; Prowadzenie rejestrów dokumentów; Obsługa uczelnianego systemu komputerowego (USOS); Przygotowywanie raportów, zestawień; Archiwizacja...