Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Referent ds. Sprzedaży

    Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Archiwista

Komenda Miejska Policji w Sopocie
Sopot
praca stacjonarna
1092 dni temu
Komenda Miejska Policji w Sopocie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Archiwista
Miejsce pracy: Sopot
Ogłoszenie o naborze Nr 113110

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w strefie ochronnej, o której mowa w art. 46 pkt 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019, poz. 742 z późn. zm.),

  • praca w budynku trzykondygnacyjnym, wejście do budynku przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, winda wewnątrz budynku, oświetlenie naturalne i sztuczne, 

  • brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,

  • wymuszona pozycja ciała, 

  • praca przy monitorze ekranowym.

Zakres zadań

  • Przyjmowanie do składnicy akt dokumentacji ostatecznie załatwionej,
  • Prowadzenie ewidencji zasobu archiwalnego,
  • Udostępnianie dokumentacji wchodzącej w skład zasobu archiwalnego składnicy akt,
  • Przekazywanie akt odpowiedniej kategorii do właściwych archiwów i składnic akt,
  • Porządkowanie i aktualizacja ewidencji archiwalnej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ),
  • Znajomość ustawy o Policji w zakresie organizacji Policji,
  • Znajomość przepisów dot. służby cywilnej,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • Bardzo dobra znajomość zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji,
  • Bardzo dobra znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, danych osobowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty

    • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

      specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      13 godz.
      Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
    • Referent ds. Sprzedaży

      Bell Polska Sp. z o.o.   Kostrzyn    praca stacjonarna
      specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
      3 dni
      Do głównych zadań będzie należeć: przyjmowanie i opracowywanie zamówień od klientów, sporządzanie innych dokumentów sprzedażowych, bieżąca kontrola wystawianych i otrzymywanych dokumentów jak również ich archiwizacja, wyjaśnianie niezgodności w dokumentach sprzedaży, analizowanie...