Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca o charakterze administracyjno-biurowym wymagająca wysiłku fizycznego.
- Sporadyczne wyjazdy służbowe i praca w terenie.
- Praca przy monitorze ekranowym przekraczająca 4 godziny dziennie.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka).
- Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze (budynek 4 kondygnacyjny).
- Konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnością ruchową (w budynku brak windy osobowej, brak podjazdów oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób z niepełnosprawnością).
Zakres zadań
- Realizuje dzałalność edukacyjną i wydawniczą Archiwum
- Planuje i realizuje tematyczne wystawy, pokazy i prezentacje
- Wspiera w administrowaniu i nadzorze nad oprogramowaniem i systemami informatycznymi funkcjonującymi w Archiwum
- Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Archiwum w sprawach związanych z działalnością promocyjna, edukacyjną i wydawniczą
- Redaguje teksty i materiały o charakterze informacyjnym, promocyjnym oraz redaguje i przygotowuje zaproszenia, podziękowania i życzenia
- Prowadzi działalność w zakresie social media, między innymi z wykorzystaniem strony internetowej i portalu Facebook i narzędzi, które oferuje
- Udziela pomocy pracownikom Archiwum w zakresie spraw informatycznych
- Współpracuje w zakresie: tworzenia projektów graficznych, budowania świadomości marki i kreowania pozytywnego wizerunku Archiwum
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie technik archiwista lub technik reklamydoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w pracy administracyjnej, w obszarze dotyczącym popularyzacji i edukacji lub na stanowiskach informatycznych.
- Znajomośc normatywów prawnych i kancelaryjnych dotyczących pracy w Archiwum
- Umiejętnośc obsługi systemów teleinformatycznych używanych w Archiwum
- Biegła umiejętność posługiwania się pakietami biurowymi w zakresie realizowanych zadań (co najmniej MS Office)
- Umiejętność administowania kanałami social media i strony internetowej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Kursy informatyczne
- Uprawnienia w zakresie bezpieczeństwa teleinformatycznego
- Komunikatywność
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętnośc kracy w zespole
- Znajomośc języka niemieckiego co najmiej na pozomie B1
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r.kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów2.
- Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
- W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopie zaświadczeń o ukończonych kursachTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-23 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:Archiwum Państwowe w Poznaniu
ul. 23 Lutego 41/43
60-967 Poznań
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Obowiązek informacyjny
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie Art. 6 ust.1 lit. a, RODO - osoba, której dane dotyczą
wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest ARCHIWUM PAŃSTWOWE w Poznaniu
reprezentowane przez dyrektora Henryka Krystka, z siedzibą w Poznaniu (61-744) przy ul. 23 Lutego 41/43.
W skład Archiwum w Poznaniu wchodzą oddziały zamiejscowe:
1.1. Archiwum Państwowe w Poznaniu Oddział w Gnieźnie, ul. Jana III Sobieskiego 20, 62-200 Gniezno;
1.2. Archiwum Państwowe w Poznaniu Oddział w Koninie, ul. 3 Maja 78, 62-500 Konin;
1.3. Archiwum Państwowe w Poznaniu Oddział w Pile, ul. ppłk Aleksandra Kity 5, 64-920 Piła.
2. W sprawach związanych z ochroną swoich danych osobowych możecie się Państwo kontaktować
z Inspektorem Ochrony Danych Wiolettą Kaczmarek za pomocą e-mail: iod@poznan.ap.gov.pl lub pisemnie na
adres: ARCHIWUM PAŃSTWOWE w Poznaniu ul. 23 Lutego 41/43, 61-744 Poznań.
3. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody.
4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu procesu rekrutacji.
5. Niewyrażenie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości przeprowadzenia skutecznego procesu
rekrutacji.
6. Państwa dane będą udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
7. Do Państwa danych osobowych mogą mieć dostęp, wyłącznie na podstawie zawartych umów
powierzenia przetwarzania , podmioty zewnętrzne realizujące usługi na rzecz ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO
w Poznaniu, w szczególności firmy informatyczne świadczące usługi utrzymania i rozwoju systemów
informatycznych.
8. Państwa dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia rekrutacji.
9. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:
a. Dostępu do swoich danych osobowych.
b. Poprawiania swoich danych osobowych.
c. Cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego
dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu zgłoszenia wycofania zgody należy zgłosić ten fakt na
piśmie do ARCHIWUM PAŃSTWOWEGO w Poznaniu.
d. Wniesienia żądania usunięcia danych w przypadku cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
e. Wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania danych wyłącznie do ich przechowywania w przypadku:
i. zakwestionowania prawidłowości danych lub podstawy prawnej ich przetwarzania,
ii. potrzeby zapobieżenia usunięcia Państwa danych, pomimo wygaśnięcia prawnego tytułu do ich
przetwarzania przez ARCHIWUM PAŃSTWOWE w Poznaniu, w celu umożliwienia Państwu ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń,
f. Otrzymania w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu
maszynowego danych osobowych, które zostały dostarczone administratorowi, oraz przesłania ich innemu
administratorowi
g. Wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.