Firma International Paper zajmuje nieprzerwanie od 2002 roku 1 miejsce na liście Magazynu Fortune w kategorii najbardziej szanowanych i docenianych przedsiębiorstw na świecie w sektorze produktów papierniczych. International Paper Polska rozpoczęło swą działalność w Krakowie w 2004 roku otwierając Centrum Obsługi Klienta Europejskiego. Wkrótce krakowskie centrum zostało powiększone o kolejne, ważne dla firmy jednostki- Globalne Centrum Usług Informatycznych oraz dział Obsługi Klienta Amerykańskiego. Wraz z pozostałymi działami takimi jak dział Kredytów, Audytu, Finansów, Analiz Biznesowych, Supply Chain oraz HR wymienione jednostki tworzą Globalne Centrum Usług firmy International Paper w Krakowie. Obecnie firma International Paper Polska zatrudnia ponad 400 pracowników. Kluczową działalnością Centrum jest obsługa klienta oraz wsparcie informatyczne. Obsługą klienta europejskiego zajmują się zespoły: Brytyjski, Niemiecki, Szwajcarski, Francuski, Hiszpański, Włoski, Benelux i Export; klienci amerykańscy obsługiwani są we wszystkich trzech strefach czasowych: Wschodnie, Środkowe i Zachodnie Wybrzeże. Dział IT wspiera 3500 użytkowników w ponad 70 lokalizacjach w 15 krajach zapewniając klientom pełny zakres branżowych usług IT.

Krakowskie Globalne Centrum Usług firmy International Paper to międzynarodowe środowisko pracy, w którym ważny jest wzajemny szacunek, przestrzegane są wartości i zasady etyczne, a doceniane jest zaangażowanie i motywacja pracowników dostarczających klientom usługi na najwyższym poziomie.

Archiwalne oferty pracy

  • Information Security Specialist

    International Paper Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3372 dni
    Purpose Provide operational user security administration for infrastructure and applications, including user account administration, authentication and autorized activities. Monitor user administration and access requests, process the requests, and provide operational user security for...
  • Customer Service Administrator

    International Paper Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3372 dni
    Purpose Delivering exceptional customer service to our US based customer accounts involving the following key duties and expectations of the position Key Accountabilities Being responsible for your own group of regional clientele/businesses; A to Z order management – overseeing complete order...
  • IT Asset Management Junior Specialist

    International Paper Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3372 dni
    Purpose You will be responsible for the efficient operation of Information Technology assets lifecycle, including procurement, inventory management and disposal process. This involves providing accurate tracking and management of various IT assets across the globe. Key Accountabilities Provide...
  • IT Customer Support Specialist II

    International Paper Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3372 dni
    Purpose As IT Customer Support Specialist you will provide assistance to International Paper employees’ companywide in gathering information’s or resolving all IT related problems, requests for service or inquires. The ITCS analyst is responsible for resolving as well as receiving, logging,...
  • IT Asset Management Specialist

    International Paper Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3372 dni
    Purpose IT Asset Management Specialist actively participates in the overall operation of best practices surrounding global hardware and software procurement, installation, maintenance/support, inventory, contract, and financial management. The position leads the daily administration involving both...
  • French Speaking Customer Service Administrator

    International Paper Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3376 dni
    Purpose Responsible for addressing a variety of inquires or requests for services for customers, IP personnel or Business Partners that are the result of an inbound and outbound correspondence. Services include, but not limited to: processing purchase orders, orders changes, adjustments, and...
  • IT Remote Support Specialist EMEA

    International Paper Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3383 dni
    Purpose Provide specialized remote support to IP EMEA users and facilities. Under general supervision, acts as liaison with Information Technology second level support groups, facility management, and vendors. Provide second tier support to end-users for PC, server, Blackberry, printers, software...
  • IT Remote Support Specialist NA

    International Paper Polska Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    3383 dni
    Purpose Under direct supervision, the IT Remote Support Specialist II provides global remote IT support for employees and partners utilizing the IT Desktop infrastructure. The IT Remote Support Specialist may act as a liaison with Information Technology first, second, and third level support groups,...
  • English & French speaking LAN Support Specialist

    International Paper Polska Sp. z o.o.   małopolskie, Kraków or Brussels    praca stacjonarna
    aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4625 dni
    Provide LAN and personal computer support to IP facilities. Under direct supervision, provides second tier support to end-users for PC, server, Blackberrys, RF equipment, printers, mainframe applications and hardware, and other network attached devices. Trouble shoots LAN problems, assists in...
Aktualne oferty pracy

International Paper Polska Sp. z o.o

ul. Lubicz 23

31-503 Kraków