Najnowsze oferty pracy

  • Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie roli łącznika pomiędzy Dyrektorem Wykonawczym...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Asystentka / Asystent ds. administracji biurowej

    Klient portalu Praca.pl   Kartuzy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    współpraca z poszczególnymi działami organizacji; bieżące wsparcie administracyjne Zarządu; wprowadzanie i kontrola dokumentów kosztowych (faktury) w systemie; obsługa zapotrzebowań biurowych i kontakt z dostawcami; prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych; wsparcie procesu reklamacyjnego.
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystentka / Asystent Osobisty

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjerzy, restauracje). Planowanie i organizacja podróży (loty, hotele, wymagania wizowe). Wyszukiwanie mieszkań, siłowni i usług zgodnie z preferencjami. Zakupy online i zamawianie artykułów spożywczych, domowych i prezentów. Koordynowanie harmonogramów,...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu i Projektów Marketingowych

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
  • Personal Assistant

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencji;Wyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble, technologia)Robienie zakupów online, zamawianie artykułów...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Kraków Asystent Dyrektora Kraków
Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora

Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora

Mercure Kraków Stare Miasto
Kraków
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
613 dni temu

Mercure Kraków Stare Miasto

Assistant to General Manager - Asystent / Asystentka Dyrektora
Kraków
Co będzie Twoją misją?

W swojej codziennej pracy połączysz doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie, aby wspierać Dyrektora Generalnego oraz pracowników pionu administracji w zadaniach menedżerskich i ekonomicznych w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Będziesz odpowiedzialny/a za przygotowywanie niezbędnych raportów, zestawień, analiz biznesowych i prezentacji, a także za prowadzenie efektywnej komunikacji pomiędzy Dyrektorem Generalnym a zespołem Liderów departamentów. Do Twoich zadań będzie również należało prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego, organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, a także dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z obowiązującymi standardami. Koordynowanie kluczowych projektów z zakresu administracji, marketingu i społecznej odpowiedzialności biznesu będzie ważnym elementem Twojej pracy.

Czego oczekujemy?
  • zamiłowania i pasji do hotelarstwa
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży hotelarskiej
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i polskiego
  • profesjonalizmu w realizacji zadań, samodyscypliny i zaangażowania
  • umiejętności koordynacji wielu projektów jednocześnie, priorytetyzacji i pracy pod presją czasu
  • smykałki do efektywnego analizowania danych ekonomicznych
  • umiejętności swobodnego redagowania pism i komunikatów
  • praktycznej wiedzy z zakresu obsługi profili biznesowych w mediach społecznościowych
  • nienagannej prezencji i wysokiej kultury osobistej
  • rozumienia specyfiki usług premium
Jak my zadbamy o Ciebie?
  • zapewnimy Ci ciekawą i pełną wyzwań pracę w gronie profesjonalistów we flagowym hotelu marki Mercure, położonym w pierwszorzędnej lokalizacji w samym centrum Krakowa
  • będziemy Cię wspierać w dalszym rozwoju poprzez szkolenia i projekty  
  • otrzymasz pakiet benefitów takich jak zniżki w hotelach i restauracjach sieci Accor na całym świecie, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, bezpłatne posiłki w czasie pracy, wspólne wyjścia integracyjne i celebracje uroczystości, konkursy pracownicze, dofinansowanie wypoczynku i dodatkowe świadczenia socjalne
Dlaczego warto pracować z nami?
Accor to światowy lider hotelarstwa z ponad 5100 hotelami w 110 krajach pod 39 markami w segmentach Lux, Premium, Midscale & Eco. Na pewno znasz takie marki jak: ibis, Novotel, Mercure, Sofitel.

Co nas wyróżnia? Możesz znaleźć pracę i markę, które najbardziej pasują do Twojej osobowości. Jesteśmy otwarci i witamy Cię takim, jakim jesteś. Wspieramy rozwój i naukę każdego dnia, dbając o to, aby praca nadawała cel Twojemu życiu, tak abyś w trakcie swojej podróży z nami mógł odkrywać nieograniczone możliwości Accor.

Dołączając do hoteli Accor, każdy rozdział Twojej historii może zostać napisany przez Ciebie, a my razem możemy kreować gościnność jutra. Odkryj życie, które czeka na ciebie w Accor - APLIKUJ!

Do what you love. Care for the world. Dare to challenge the status quo!

#BELIMITLESS
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.

Podobne oferty

  • Asystent / Asystentka Dyrektora Wykonawczego oraz Biura Marketingu

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OPIS STANOWISKA: Kompleksowe wsparcie administracyjne dla Dyrektora Wykonawczego, w tym zarządzanie kalendarzem, organizacja podróży służbowych i koordynacja spotkań. Przygotowywanie raportów, prezentacji i oficjalnej korespondencji. Pełnienie roli łącznika pomiędzy Dyrektorem Wykonawczym...
  • Asystent / Asystentka Zarządu

    Kronospan Mielec Sp. z o.o.   Mielec    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Wsparcie organizacyjne pracy Członków Zarządu; Zarządzanie kalendarzem i organizacją spotkań Zarządu; Obsługa spotkań biznesowych, zebrań oraz wizyt gości; Organizacja podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli,...
  • Asystentka / Asystent ds. administracji biurowej

    Klient portalu Praca.pl   Kartuzy    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    współpraca z poszczególnymi działami organizacji; bieżące wsparcie administracyjne Zarządu; wprowadzanie i kontrola dokumentów kosztowych (faktury) w systemie; obsługa zapotrzebowań biurowych i kontakt z dostawcami; prowadzenie ewidencji pojazdów służbowych; wsparcie procesu reklamacyjnego.
  • Specjalista ds. Obsługi Organów Spółki

    Jelcz Sp. z o.o.   Jelcz-Laskowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  Szukamy kilku pracowników
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Koordynacja i organizacja spotkań Zarządu; Koordynacja i organizacja posiedzeń Rady Nadzorczej; Nadzór nad dokumentacją kierowaną do Zarządu, Rady Nadzorczej, Walnego Zgromadzenia; Przygotowywanie dokumentacji na polecenie Zarządu m.in. uchwały, sprawozdania,...
  • Asystentka / Asystent Prezesa

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zadania na stanowisku pracy: prowadzenie kalendarza spotkań, tłumaczenie ustne oraz pisemne dokumentów, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura i pozytywny wizerunek firmy, kierowanie pojazdem służbowym oraz uczestnictwo w podróżach służbowych, wykonywanie innych zadań kwartalnych w...
  • Asystentka / Asystent Osobisty

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjerzy, restauracje). Planowanie i organizacja podróży (loty, hotele, wymagania wizowe). Wyszukiwanie mieszkań, siłowni i usług zgodnie z preferencjami. Zakupy online i zamawianie artykułów spożywczych, domowych i prezentów. Koordynowanie harmonogramów,...
  • Asystent / Asystentka Dyrektora Szkoły

    Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki, Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli, Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły, Kontrolą prawidłowej realizacji programów...
  • Asystent / Asystentka Zarządu i Projektów Marketingowych

    Klient portalu Praca.pl   Płock    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    8 dni
    bieżące wsparcie administracyjne kadry zarządzającej, w tym prowadzenie kalendarza, organizacja spotkań i podróży służbowych; przygotowywanie raportów, prezentacji oraz korespondencji biznesowej; koordynowanie komunikacji pomiędzy zarządem a partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi;...
  • Personal Assistant

    Lit Agency Limited   Warszawa    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę / agencyjna  pełny etat   5 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Rezerwowanie spotkań (lekarze, fryzjer, restauracje itp.)Wyszukiwanie i planowanie podróży (loty, hotele, wymagania wizowe)Znajdowanie mieszkań, siłowni lub usług na podstawie preferencji;Wyszukiwanie rzeczy do kupienia (np. meble, technologia)Robienie zakupów online, zamawianie artykułów...